Tog över sjuka vattenagamer - hur de ser ut idag!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

47
77
Gmalmgren:
anders skrev:
Bra jobbat! :)

Tack så mycket! :D

278
47
Boboo:

nice.... goodwooooork:)!!!!!!!

47
77
Gmalmgren:
Boboo skrev:

nice.... goodwooooork:)!!!!!!!

Tack så mycket! =)

278
47
Boboo:
om du orkar ta bild på hela terrariet så man får se hur de går/ser ut:)

vore jätte kul att få se...

mvh

47
77
Gmalmgren:

Går bara framåt med damerna =) Tänkte en liten uppdatering är aldrig fel!

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Bra jobbat Gmalmgren! =)

Jag har också råddat ödlor en gång. I sommras såg min pappa att en av våra katter hade fångat något och ibland fångar dom ödlor så jag kollade vad hon hade fångat, och det var en skogsödla som höll på att föda ungar och mamman levde fortfarande! jag tog mamman och la henne i en petbox där jag la några grästuvor och där fick hon föda sina ungar i lugn och ro. Men mamman var skadad av katten så hon dog, men ungarnaöverlevde iaf. Det blev tre ungar som vi sedan släppte ut i naturen (på ett ställe där katterna inte gillar att vara).

Växelvarma hälsningar Emanuel

47
77
Gmalmgren:
Hej!

Är det någon här som vet om vattenagamer lägger obefruktade ägg? ELLER så är helt enkelt mina två övertagna damER bara en dam. Jag är förvirrad. Hittade två stycken ägg, en i vattnet och en nergrävd.

Hjälp? Tips, råd? 

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Gmalmgren skrev:
Hej!

Är det någon här som vet om vattenagamer lägger obefruktade ägg? ELLER så är helt enkelt mina två övertagna damER bara en dam. Jag är förvirrad. Hittade två stycken ägg, en i vattnet och en nergrävd.

Hjälp? Tips, råd? 

Alla geckos lägger obefruktade ägg ibland och jag tror att alla andra ödlor också gör det.
Men det kan ju också vara så att den ena är en hanne, så om jag var du så skulle jag lägga dom i inkubatorn ändå=)

Växelvarma hälsningar Emanuel

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Men jag kan ha helt fel då den ända ödlan som jag har/har haft är min crested (som jag fortfarande har kvar), dvs jag har dålig koll på just agamer.

134
111
Potato:
Alla ödlor lägger obefruktade ägg, men om jag vore du så skulle jag lägga upp bilder på agamerna underifrån så någon kan fastställa att det är två damer och inte en hane och en hona :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild