Majsorm spyr

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

2052
780
psyjoh:
Hade samma problem med min första majsorm när den började äta foder med päls. Visade sig att det berodde på värmen då allt gick bra när den höjdes. Lite svårare att smälta än pinkisar. 

94
21
jespercarlssoon:
psyjoh skrev:
Hade samma problem med min första majsorm när den började äta foder med päls. Visade sig att det berodde på värmen då allt gick bra när den höjdes. Lite svårare att smälta än pinkisar. 

Okej!=) ska fixa lite saker imorgon och hoppas på det bästa!:)

116
54
Micke76:
jespercarlssoon skrev:

Okej!=) ska fixa lite saker imorgon och hoppas på det bästa!:)

Lycka till! Får du ordning på matsmältningen så är det nog dags att gå upp i byterstorlek också. Sk "hoppers" bör funka, kanske rent av två per matning. Min kungssnok käkade små vuxna möss vid 1,5 års ålder. Men hon är iof ett matvrak ;)

94
21
jespercarlssoon:
Micke76 skrev:

Lycka till! Får du ordning på matsmältningen så är det nog dags att gå upp i byterstorlek också. Sk "hoppers" bör funka, kanske rent av två per matning. Min kungssnok käkade små vuxna möss vid 1,5 års ålder. Men hon är iof ett matvrak ;)

Okej ska nog göra det=) har fixat en en bättre värmelampa och har beställt en termostat!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild