Mässan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

34
14
gecko01:
Vi kom hem med ett större antal syrsor, exo-terra termo/fukt mätare, mangrove? rot, foderpincett, LED-måne och andra mindre tillbehör till vår leopardgecko. Samt även en hel del kunskaper kring ödlor vi i framtiden vill/kommer att skaffa! =) Tycker för övrigt att mässan var väldigt bra och kul. Som sagt så lärde vi oss i sällskapet en hel del. Ser redan fram emot nästa mässa!

741
681
Binks:
peter54 skrev:

Parkeringssituationen är jag också intresserad av.

Vore kul om någon kunde skriva lite mer, inte bara en mening, så att man får lite mer detaljerad info.

För dig gissar jag att parkeringen skulle varit en rejäl tumme ner.
Parkeringen vid Entrén var väldigt liten och man fick parkera en bit bort.
Handikap parkeringen tänkte jag inte på men kanske att det fanns precis utanför dörren.

Väl inne var det en mindre trappa ner för att komma till mässhallen men väl där inne var det bra med plats mellan raderna och bra utbud enligt mig.

Fanns däremot en bakdörr som du säkert kunde blivit insläppt igenom och där fanns även en parkering.
Så det kan du tänka på inför nästa mässa som jag gissar kommer bli på samma ställe.

46
72
vikingsthlm:
2st taggsvaraner 1st halsbandsleguan  och mycket kork m.m  mässan trodde jag skulle vara bättre!

19
0
Crayvey:
Fick med mig en Gargoyle Gecko hona! Ser ut som hon ömsar skinn just nu i sitt kar. Är rätt ny på Terrarie-fronten och mässan tyckte jag var bra. Dock var det lite svårt att komma fram till det långa bordet längst bort på högersidan, fick aldrig riktigt en bea glimt utav det. Haha, men annars jättebra! Bra priser tyckte jag dessutom :)

20
19
zeek:
Fick med mig hem en Brachypelma boehmei
och 5 terrarium värmemattor växter och rötter syrsor mask och dubia i massor för att bli självförsörjande på dom. 
Linus som jag bokat spindeln av levererar alltid kanondjur. 
Stod som säljare själv men drog inte in 10% av vad jag köpte ens för.
Men mässorna är ju till för att handla på så vem bryr sig. 
Kommer bli kameleonter så småningom om.
nästa mässa köpa terrarium för att fixa till för att handla senare ett par av Zoltan
Lokalen var grym tycker jag. 

9
5
tess:
kom hem med tre Lissachatina reticulata, tre pinnar och ett terrarium ^^ var min första expo mässa och tyckte den var bra, dock var det dåligt med parkeringar :) 

39
60
Ahling:
Fick med mig en Uromastyx Acanthinurus juvenil (bild kan bifogas senare!)
Råttor, marsin, kackerlackor, zophobas och en hel del inredning, växter och värmekällor!

Andra mässan jag är på och är lika nöjd som förra gången! :)

33
4
my72:
Kom hem med 1.1 chalarodon madagascariensis, buffoloworms, syrsor, sepiaskal, lampa, bamboo och vattenkristaller.

141
35
GeckoLover99:
På den här fronten blev det dubia i mängder (kanske lite för mycket), en compact top, stor petbox, två smålådor med rosenbaggslarver, beetle jelly, mjölmask och kokosjord till fuktlådan :)
Tycker inte att mässan i sig var lika bra som tidigare, men överlag bra utbud och helt okej priser, gott om utrymme och lagom varmt :)

3
2
klon:
Åkte mest dit för att kolla runt lite, plus att köpa hem lite Dubias.

Kom hem med Dubias, Gräshoppor och en Skäggagam (jag hoppas att hon ska trivas med en utav mina andra skäggisar). Min karl här hemma uppskattade inte ödle-köp-inpulsen (han oroar sig att skäggisarna inte ska komma överens, å jag måste invadera hemmet med ytterligare ett terrarium). Men, men, man kan ju inte göra alla nöjda... ?. Men jag är nöjd i alla fall ??.

Urusel bild på en sovande skäggis ?. Nu hoppas jag bara att Light (den gamla skäggisen) ska vara snäll mot Christina (sonen kom på att namnge henne ifrån vår vän som är livrädd för ödlor, så rädd att hon inte ens vågar komma hem till oss ?) å att de två ska leva lyckliga i alla sina dagar ?.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild