Lite nybörjarfunderingar!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

116
54
Micke76:
Crayvey skrev:
Tack för alla svar, hjälpt mig mycket! 

Jag har blivit väldigt nyfiken på Rhacodactylus auriculatus "Gargoyle Gecko" och funderar att skaffa en sådan. Men undrar då vad för "färger" det finns? Sett lite olika och blir lite förvirrad haha. Sen undrar jag om det fortfarande är möjligt att ha en liten vattendel? Samt ha dimmaskin och regnmaskin? 

Titta i så fall gärna även på ögonfransgecko. De är rätt lika varandra i så väl utseende som skötsel

19
0
Crayvey:
Kikade på ögonfrans Gecko också men nu har jag bestämt och fastnat för Gargoyle Gecko :) 
nu är frågan mer om jag kan ha vattendel eller bör undvika en sådan. Vill ju ha en ganska fuktigt terrarium... 

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
Crayvey skrev:
Kikade på ögonfrans Gecko också men nu har jag bestämt och fastnat för Gargoyle Gecko :) 
nu är frågan mer om jag kan ha vattendel eller bör undvika en sådan. Vill ju ha en ganska fuktigt terrarium... 

Jag håller ögonfransgeckos med halva bottenytan vattendel med fiskar (djup ca 15 cm) och riklig, överhängande vegetation! Detsamma borde fungera väl även på Gargoyle gecko! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild