Bojkotta Kungsbyn!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

375
251
Doxster:
knotan skrev:
Ja, där ser man. Känns ju inte 100 procent genomtänkt. Är ingen expert på nätpyton (har själv bara haft en ensam hona). Men visst är det så att hanarna kan åsamka varandra grova skador under reproduktionssäsongen? 

Definitivt.

97
93
knotan:
Vill bara påpeka att fast man kan ha åsikter om pyton/kobra anläggningen, så finns det också många bra och genomtänkta hägn på kungsbyn. Alla djuren ser också (åtminstone i mina ögon) välskötta ut.

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Ja visst är det stora utrymmen åt djuren? och de är ju skitbra! :D

Därimot där de har alla Rutisar så är det ENORMT och alla ormar ligger så långt bort man kan komma                         Och de är väldigt mörkt i alla burkar och åt leguanerna

Med detta sagt så har jag inte sett nå tecken på sjuka eller misskötta djur :)

97
93
knotan:
Håller med dig om att "terrariet" åt rutpytonen inte är så smart utformat ur ett besökar perspektiv. Det samma kan väl sägas om en del hägn åt hovdjuren som är väldigt stora och/eller innehåller mycket skog. Ur ett djur perspektiv tror jag dock att de är mer än ok.

2966
1648
Hoggaforfan:
Det är alltid svårt att göra en balans mellan djurens privatliv och för besökare.

Medlem i SHF
537
750
Patch:

knotan skrev:
Håller med dig om att "terrariet" åt rutpytonen inte är så smart utformat ur ett besökar perspektiv. Det samma kan väl sägas om en del hägn åt hovdjuren som är väldigt stora och/eller innehåller mycket skog. Ur ett djur perspektiv tror jag dock att de är mer än ok.

Ytan för djuren är självklart kanon! Men mörkret och de blinkande ljuset (elden) tror jag inte är riktigt den samma :)
MEN jag vet inte vad som händer efter stängningstiden... de kanske tänder upp det då? :)

De skulle ju kunnat få en otroligt läcker miljö för både människor och djur på den ytan :)

97
93
knotan:
Patch skrev:

Ytan för djuren är självklart kanon! Men mörkret och de blinkande ljuset (elden) tror jag inte är riktigt den samma :)
MEN jag vet inte vad som händer efter stängningstiden... de kanske tänder upp det då? :)

De skulle ju kunnat få en otroligt läcker miljö för både människor och djur på den ytan :)

Håller med dig.

Medlem i SHF
537
750
Patch:
De har ju sånna möjligheter! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild