Rådfrågning ang kungsboa på rymmen!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

11
18
jacobejkpg:
Hej alla nyfikna! Sorry för jag har dröjt med svar men hände inte så mycket på ett bra tag men ormen kom fram till slut i helt okej skick men gav bort honom efter det. Han hade lyckats ta sig in i ett litet hål i ett köksskåp och upp in i väggen bland lite rör, förmodligen legat vid en värmeledning. Ryckte bort en lucka men kom inte längre än så utan att behöva riva väggar men till slut hittade han ut självmant och låg uppe i skåpet en dag :) 

63
135
Ghost:
jacobejkpg skrev:
Hej alla nyfikna! Sorry för jag har dröjt med svar men hände inte så mycket på ett bra tag men ormen kom fram till slut i helt okej skick men gav bort honom efter det. Han hade lyckats ta sig in i ett litet hål i ett köksskåp och upp in i väggen bland lite rör, förmodligen legat vid en värmeledning. Ryckte bort en lucka men kom inte längre än så utan att behöva riva väggar men till slut hittade han ut självmant och låg uppe i skåpet en dag :) 

Skönt att höra att allt har gått bra!...även om det innebär lite rivningsarbete.

417
249
KANDARBA:
Skönt att han kom fram och vid liv efter sitt äventyr. 
Tråkigt att det innebar rivning etc. 

305
151
SunshineGeckos:
jacobejkpg skrev:

Han ormen dyka upp innan du började riva väggar?  Förstod jag texten rätt?  
Eller var det tvärtom? 

187
221
Moova:

SunshineGeckos skrev:

Han ormen dyka upp innan du började riva väggar?  Förstod jag texten rätt?  
Eller var det tvärtom? 

Tolkade det också som att han skulle ha behövt riva upp väggen men salpp det eftersom att en kom ut :) 

305
151
SunshineGeckos:
Moova skrev:

Tolkade det också som att han skulle ha behövt riva upp väggen men salpp det eftersom att en kom ut :) 

Ja det var så jag tolkade det också,  men några verkade  trott att han redan gjort det,  så jag blev lite fundersam.  :)

141
35
GeckoLover99:
Vilken tur att det gick bra och med inte allt för stor skada skedd :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild