DTC-120 Termostat

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

375
251
Doxster:
a6lex skrev:
Om du vill ha något riktigt vasst så rekomenderar jag denna: www.microclimate.co.uk/evo/. Kör själv med den och behövde bara isolera tempgivaren bättre för har så blött i mitt terrarie :)

Jag har 4 burkar som ska kontrolleras, går inte med den prislappen :) Därför jag kollar på lite annat. Men tack för tipset!

376
359
a6lex:
Doxster skrev:

Jag har 4 burkar som ska kontrolleras, går inte med den prislappen :) Därför jag kollar på lite annat. Men tack för tipset!

Kan kika om jag hittar något, vet jag hitta många bra när jag leta på Ebay :)

Edit: Den Wirre länka är den bästa till det priset :)

375
251
Doxster:
a6lex skrev:

Kan kika om jag hittar något, vet jag hitta många bra när jag leta på Ebay :)

Edit: Den Wirre länka är den bästa till det priset :)

Klickade hem den för någon timme sen, kommer om någon vecka :)

197
111
Wirre:
Doxster skrev:

Klickade hem den för någon timme sen, kommer om någon vecka :)

Någon vecka? Med standard internationel shipping lär det dröja 3-4 veckor åtminstone. 

197
111
Wirre:
Gurrha skrev:
Du kan även köra arduino med dth-22
Finns på kjell o company. Men är de ingen stress kan du köpa dom på wish för en mycket mindre summa pengar tar lite längre tid bara att få hem dom

Har Kjell Dht-22, dom har väl bara dht-11?
Dht 22 lirar med rpi men det gör inte dht11, vilket jag lärde mig på det jobbiga sättet :)

375
251
Doxster:
Wirre skrev:

Någon vecka? Med standard internationel shipping lär det dröja 3-4 veckor åtminstone. 

Tycker det beror sig på. Ibland får jag grejer från Ali efter 2 veckor, ibland 5.

197
111
Wirre:
Doxster skrev:

Tycker det beror sig på. Ibland får jag grejer från Ali efter 2 veckor, ibland 5.

Mitt rekord är ett par Micro sd-kort.
Beställde på Söndag och fick dom på Fredag :)

8
3
Gurrha:
Wirre skrev:

Har Kjell Dht-22, dom har väl bara dht-11?
Dht 22 lirar med rpi men det gör inte dht11, vilket jag lärde mig på det jobbiga sättet :)

Kan hända att jag missat den detaljen. Dubbel kollat och de är dth 11 på kjell.

375
251
Doxster:
Wirre skrev:

Nej. Jag kör med Raspberry Pi och DHT22 sensorer.
På AliExpress är det EU plug på kontakterna. 

RINGDER DTC-120 230V50HZ 0-50C Day/night Reptile Dimming Thermostat with EU Plug and Socket Regulator Temperature Controller
s.aliexpress.com/AnMfIvAr
(from AliExpress Android)

Är det någon som har erfarenhet av den här? Har lyckats ställa in dagtidstemp och nattidstemp, men jag blir inte klok på hur jag ska ställa in vid vilka tider perioderna ska gå igång?

376
359
a6lex:
Doxster skrev:

Är det någon som har erfarenhet av den här? Har lyckats ställa in dagtidstemp och nattidstemp, men jag blir inte klok på hur jag ska ställa in vid vilka tider perioderna ska gå igång?

Wirre är vass på det, tror hela hans burk lirar med det
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild