Dvärgnät

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

42
15
kOCKEN:
Ja visst är det så. Vill man slippa ev.problem så är ju Hamm osv enklare?. Absolut så finns det i Sverige med,men känns som de kostar några slantar extra då ?,men de är de o andra sidan värt.

Min är från prehistoric pets?

375
251
Doxster:
kOCKEN skrev:
Ja visst är det så. Vill man slippa ev.problem så är ju Hamm osv enklare?. Absolut så finns det i Sverige med,men känns som de kostar några slantar extra då ?,men de är de o andra sidan värt.

Min är från prehistoric pets?

Å andra sidan kostar resan till Hamm/Houten en bra slant också. Jag bor nära Malmö och det kostade mig runt 2500:- för en ToR resa ner nu i December. Ofördelaktigt körde jag själv i och för sig.

42
15
kOCKEN:
Jo så är de ju också,tänkte dock inte åka sj,de blir alldeles för dyrt. Då får nån hämta den åt mig istället!:)

375
251
Doxster:
kOCKEN skrev:
Jo så är de ju också,tänkte dock inte åka sj,de blir alldeles för dyrt. Då får nån hämta den åt mig istället!:)

Jag tänkte på det med, men eftersom jag inte kände någon som skulle ner fick det bli att sätta sig i bilen själv. Lägger hellre 2500:- och en dag på att köra än att gambla med djur för cirka 15 000:-. Men så är jag ju lite cynisk också :)

42
15
kOCKEN:
Låter som det var ett klokt beslut?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild