Butiker i Sthlm!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

321
444
Daniel_S:
Tydligen en till på gång...?
iguanazoo.se

1244
472
leedragon:

Daniel_S skrev:
Tydligen en till på gång...?
iguanazoo.se

hm iguana zoo dog 2007. kul att de öppnar igen

66
9
Panosz:
En snabb fråga Hökarängen zoo vad heter deras nya sida nån som vet? Mvh Panos

18
3
Dinos:
Panosz skrev:
En snabb fråga Hökarängen zoo vad heter deras nya sida nån som vet? Mvh Panos

Har inte sett att dom har någon annan sida en deras facebooksida www.facebook.com/komododjurbutik

66
9
Panosz:
Dinos skrev:

Har inte sett att dom har någon annan sida en deras facebooksida www.facebook.com/komododjurbutik

Oki tack så mycket. Hade för mig att dom hade sida också om jag minns rätt.

86
55
lepida:
Hökarängen zoo hade en hemsida innan, tyvärr så går fler och fler över till facebook som jag personligen är ett av det fulaste och tråkigaste man kan ha som egen företagare.

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
lepida skrev:
Hökarängen zoo hade en hemsida innan, tyvärr så går fler och fler över till facebook som jag personligen är ett av det fulaste och tråkigaste man kan ha som egen företagare.

Fast nu så är det ju inget företag utan en ideell förening med egen butik.

Medlem i SHF
5
0
jrgen:
Fredrik89 skrev:

Fast nu så är det ju inget företag utan en ideell förening med egen butik.

Någon som vet vart Iguana Zoo kommer dyka upp någonstans förutom att det står Södertälje?

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
jrgen skrev:

Någon som vet vart Iguana Zoo kommer dyka upp någonstans förutom att det står Södertälje?

Nån på facebook skrev att den fanns i geneta, jag har åkt omkring  men inte hittat och så kollat på nätet och den hittar inte iguana zoo, så jag vet inte om det är en bluff eller om den kommer senare.

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
Var inne på iguanazoo.se och läste lite, tyvärr har de ju lite tveksam fakta i sina texter... t.ex. att det är helt förbjudet att hålla giftormar i Sverige etc. ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild