Samåkning till Expo Stockholm 26/1 -13 Dalarna

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

741
681
Binks:

Tjena!

Jag undrar om de finns någon som ska från Dalarna/Borlänge ner till mässan i Stockholm nu i slutet av Januari?

Jag skulle isåfall vara intresserad av att åka med och betalar givetvis soppapengar för de.

Skulle vara bra att veta så jag vet om jag ska annonsera ut lite grejer som jag kan ta med till mässan.

Skriv här isf eller skicka ett PM.

Emil

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

vore kanske intressant, men har inte planerat nått än. Väntar ett tag innan jag svarar säkert 

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Blir så att jag kommer åka på mässan men kommer sova hos svärmor innan så kan nog tyvärr inte skjutsa 

741
681
Binks:

Har nu fixat till min bil så de lutar nog åt att jag åker ner med egen bil om jag får några djur bokade till mässan.

Så är de någon som vill åka med så kan vi dela på bensinpeng, eller om de är fler som vill åka med så är de bara höra av sig.

Ska bestämma inom de närmasta dagarna om de blir något eller ej.

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

se hade ni vart med i DHF och hjälp till på mässan skulle ni fått bensinersättning  ;)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

jag har ju inte fått gått med än ;) 

741
681
Binks:

Smart tänkt Dan.

Vad ligger medlemsavgiften på?

Vilken typ av hjälp är de som ni ska bistå med?

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

280:-

går att gå med på mässan

1244
472
leedragon:

kul om nån gör samma sak för hamm mässan i marsD:

Medlem i DHF
1083
777
Westman:

det mesta går väll att fixa. med då lär man ha folk i föreningarna som vill göra något för att få in pengar med.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild