Skäggagamer i grupp (obehaglig bild).

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

Medlem i SHF
537
750
Patch:

5 avsnitt är det :) 

1. "The Cold Blooded Truth"

2. "Land Invaders"

3. "Dragons of the Dry"

4. "Sophisticated Serpents"

5. "Armoured Giants"

2052
780
psyjoh:
Patch skrev:
5 avsnitt är det :) 

1. "The Cold Blooded Truth"

2. "Land Invaders"

3. "Dragons of the Dry"

4. "Sophisticated Serpents"

5. "Armoured Giants"

Nä men vad bra det visste jag inte :) Har bara hittat 4. 

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Första avsnittet är lite om allt... Andra är dock om amfibier 

Grymt bra serie! Även Life är bra för oss reptilgalningar! Finns även reptiler i Planet earth

OCH för att inte glida ifrån ämnet så är de ju inte värre med en skäggis som äter en skäggis än en orm som äter en mus :D

235
155
Brokensynapse:
psyjoh skrev:

Nä men vad bra det visste jag inte :) Har bara hittat 4. 

Tror alla avsnitt finns på netflix. Eller iallafall många dokumentärer från BBC. Annars så finns det olika sidor som streamar life in cold blood. 

Medlem i SHF
537
750
Patch:
Inte sett life in cold blood på Netflix dock

235
155
Brokensynapse:
Patch skrev:
Inte sett life in cold blood på Netflix dock

Ne jag gick precis in och dubbelkolla och jag hade misstagit mig. Kan varit så att jag såg den på BBC earth kanalen. 

2052
780
psyjoh:
Nej på netflix finns den inte. Jag kollade på de 4 första på bbc sidan tror jag att det var men som sagt kommer inte ihåg då det var ett bra tag sen. På den sidan jag streamade ifrån iaf så fanns bara 4 avsnitt. Får leta rätt på det femte. 

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:

Nu har en tid gått och känslorna på dom som uppfattade min bild som stötande kanske lagt sig :D 

Jag med flera tycker vi kan kan ta bort parantesen på min forumtråd, (obehaglig bild) alltså.. Tycker fortfarande det är fruktansvärt löjligt att märka endast min bild med varningstexten.. varför märks inte ALLA matningsbilder? Frågan är relevant! 

En person på detta forum uppfattar bilden som "obehaglig".. gör om och gör rätt och var snäll och plocka bort den löjliga varningen i rubriken :) 

1275
1725
Falk:
VA!!??, äter inte alla reptiler pellets?

412
420
Hadara:
Jonas_ skrev:
Nu har en tid gått och känslorna på dom som uppfattade min bild som stötande kanske lagt sig :D 

Jag med flera tycker vi kan kan ta bort parantesen på min forumtråd, (obehaglig bild) alltså.. Tycker fortfarande det är fruktansvärt löjligt att märka endast min bild med varningstexten.. varför märks inte ALLA matningsbilder? Frågan är relevant! 

En person på detta forum uppfattar bilden som "obehaglig".. gör om och gör rätt och var snäll och plocka bort den löjliga varningen i rubriken :) 

Håller helt och hållet med. När det är möss som blir uppätna verkar folk inte tycka det är samma sak som när en ödla eller orm blir uppäten.. skumt. Matningsbilder som matningsbilder. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild