Live cam, kläckning L. alterna

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9

94
57
Wolhardt:
Petra skrev:

Förstår det men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge sägs det XD Men hoppas ändå det börjar snart vill så gärna se ^^ 

Jag med :) Tror dom flesta som väntat på ägg även om det är inte är första gången känner som mig just nu, d.v.s. som att vänta på Julafton.

Hoppas som sagt fler gör liknande. Tror dessutom att det kan bli lite annorlunda att betrakta dom små krabaterna utan att störa dom, då dom tenderar att krypa tillbaks in i äggen om man stör dom i början.

14
28
Popcorn:
Riktigt rolig ide!

Hoppas man lyckas se kläckningen!

412
419
Hadara:
Nää nu får dom kläckas ju! :D 

544
425
Gibblo:
Börjar det inte bli hål på ägget i mitten? Ser skumt ut. (för mig, jag är inte van vid kläckningar :))

412
419
Hadara:
Fasiken och nu funkar inte länken :P 

14
28
Popcorn:
Va fasen?.. Va gör dom där inne....

412
419
Hadara:

Popcorn skrev:
Va fasen?.. Va gör dom där inne....

Börjar bli otålig nu, det värsta är att jag intalat mig själv att jag MÅSTE se när dom kläcks :P Så nu går jag in flera gånger om dagen... men jag är ändå rädd att jag ska missa det :P 

187
221
Moova:
Hadara skrev:

Börjar bli otålig nu, det värsta är att jag intalat mig själv att jag MÅSTE se när dom kläcks :P Så nu går jag in flera gånger om dagen... men jag är ändå rädd att jag ska missa det :P 

Samma här, kan inte ge mig.

Har en flik öppen med sidan hela tiden, till och med när jag är på jobbet! (jobbar som tur är 9 timmar/dag framför en dator)

14
28
Popcorn:
Hadara skrev:

I know the feeling!
Man vill ju verkligen inte missa! =)

14
28
Popcorn:
Hur sena kan dessa vara i kläckningen igentligen?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild