Hid-lampa

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9

295
270
barkskog:
Kanske ett alternativ:
www.skoldpaddsgrejer.se/belysning/osram-hid-ballaster/osram-ballast-70-w-1.html

155
39
kosinuss:

Det är ballast med i paketet.  Måste citera meg selv, det var inte fri frakt.

295
270
barkskog:
495 danska = 623 SEK

Osram-ballast + Solar Raptor 70 W flood 650 SEK
www.skoldpaddsgrejer.se/belysning/hid-belysning/solar-raptor-hid-70-w-flood.html
Osram-ballast + Mega-Ray 70 W widebeam 680 SEK

412
419
Hadara:
Verkar vara kablar med i det paketet eftersom man får en keramisk sockel med också. Det var ett väldigt billigt kit. Ska nog köpa och testa. 

155
39
kosinuss:
Da är det inga som har testat dissa hid lampor.. da  blir det beställt i kväll/imorgon.  Testa uv värde i augusti nån gång. 

155
39
kosinuss:
Da är det beställt div ifrån danmark. Men ångrade lite, for danske kr har nästan inte varit starkare.  Men sånt är livet. Men ska bli kul att testa dom lampor. Hyggelig var han också. 

903
510
Evanjeline:
Jag sitter och väntar på beställning av denna människa, har gått över en månad nu. Jag tror inte han kommer blåsa någon, men han verkar ha alldeles för mycket att göra, så räkna med att det kan ta ett bra tag. Det är en dansk vän som beställde dem till mig, och han har fått ringa till honom flera gånger för att han itne hör av sig, och inget händer. Först fanns allt på lager enligt försäljaren, sist vi hörde något var mina varor fortfarande i Kina...

378
479
Svedjemo:
Någon som har hunnit testa dessa lampor än?

155
39
kosinuss:
Svedjemo skrev:
Någon som har hunnit testa dessa lampor än?

Nej inte än.  Den ska skickas imorgon. Plunder med beställningen. 

378
479
Svedjemo:
kosinuss skrev:

Nej inte än.  Den ska skickas imorgon. Plunder med beställningen. 

Vet du vad det är för spridning på ljuset? Jag hittar ingen info om det någon stans. (Jag menar hur många grader ljuset sprids i)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild