Kungspyton i rumstemperatur, hur länge?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

1275
1725
Falk:
Whalström är ingen expert i den bemärkelsen men har säkert ett brett kunnande. Dock så tror jag inte att han skulle gilla att folk låter sina reptiler springa lösa på vardagsrumsgolvet.

2966
1648
Hoggaforfan:
Jonas är djurskötare. 

88
72
gebon:
Nja, det är nog mest hans anställda som stär för djurskötandet. Är nog en hel del annat på schemat när man är ägare till Skansen akvariet:)

2966
1648
Hoggaforfan:
gebon skrev:
Nja, det är nog mest hans anställda som stär för djurskötandet. Är nog en hel del annat på schemat när man är ägare till Skansen akvariet:)

Han är utbildad djurskötare men jo det enda han gör med djuren numera är ju att vara den elaka som hämtar dem för undersökning, veterinärsärende och liknande. Det är så att den djurskötaren som har hand om djuret ska ha ett bra förhållande till djuren.

590
365
SweBoa:
Ha ja vet ni också vad han käkar till frukost, kanske kvällsmat? Eller när han går och skiter. Ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 

590
365
SweBoa:
Han om någon har ju hålt på med exotiska djur i många år, och där av tycker jag man kan säga att han är expert inom reptiler mm

88
72
gebon:
sunglow87 skrev:
Ha ja vet ni också vad han käkar till frukost, kanske kvällsmat? Eller när han går och skiter. Ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 

Du känner ju till mer än vi om honom? Hade inte en susning om att han är expert på reptiler. Förmodligen j-kligt duktig, men expert. Ja, där ser man:)

590
365
SweBoa:
gebon skrev:

Du känner ju till mer än vi om honom? Hade inte en susning om att han är expert på reptiler. Förmodligen j-kligt duktig, men expert. Ja, där ser man:)

Läs innan du ska svara, skrev om ni visste. :)

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:
Jonas är visst expert. Kolla hur bra de alltid går för han att hantera djur i Tv?

1275
1725
Falk:
sunglow87 skrev:
Han om någon har ju hålt på med exotiska djur i många år, och där av tycker jag man kan säga att han är expert inom reptiler mm

Så då menar du att vi andra som också hållit på i flera år är experter?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild