Blodpyton längd

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

deLioncourt skrev:
Frestande! Men det lär dröja innan jag skaffar orm. Jag måste göra plats, spara ihop pengar, läsa på och planera. Jag är inte direkt någon som impulsköper. :)

Du gör vad alla borde göra :) Tycker det låter väldigt klokt av dig! Det värmer att höra människor som verkligen vill läsa på innan dom skaffar en lite större orm, eller orm överhuvudtaget förresten :) (Reptiler överlag skulle man också kunna säga!) 

Chansen att man behåller ormen länge & att den får den skötseln som den specifika arten kräver ökar markant om man vet från början vad man ger sig in på :) Beroende på vart du bor så är du välkommen att titta på våra Blodpytons om du har vägarna förbi Gävle. Kan vara nyttigt att träffa nån med den art man gillar innan köpet, om möjlighet finns givetvis.  

58
16
deLioncourt:
Ja, och ormar som lever så länge också. Då kan man ju tycka att det känns ännu viktigare att vara väl förberedd.
Verkligen snällt av dig, Jonas. Tyvärr bor jag långt bort och har inget körkort. Hoppas få se en i sommar iallafall, när jag hälsar på familjen i Stockholm hade jag tänkt åka till Skansen och enligt hemsidan ska det finnas där. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild