För eller inte statistik

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

1685
794
fluffis:
sunglow87 skrev:

Inga kommentarer tack :) bara 1-2-3 räker, bara statistik här på Terrarie djur asså en kul grej bara, ha det 

Okej, klart du får ha det som du vill :) "Någon enstaka gång" förutsätter jag betyder en gång varann månad, lite skillnad mot hur Doxster tolkar det :) Helt omöjligt för mig att svara på frågan så diffus som den är nu så jag lämnar tråden, men du får säkert svar ändå.

305
151
SunshineGeckos:
3

38
59
Reptileguy:
3 (låt inte min profilbild lurar er, skulle flytta henne till ett annat terrarium för städning och då passade min kära sambo på att ta en bild ;) )

953
1840
peter54:
4, eftersom allting är relativt :)

62
73
JohannaT:
1.
Jag plockar upp dem och kikar på dem och vänder och vrider lite grann minst en gång i veckan. Jag brukar också hänga dem runt halsen då och då när jag städar åt dem. Ibland tar jag med någon av dem till soffan framför tv'n när jag känner för det. Hoppas ni inte fick en hjärtattack nu! :)
Utöver det så måste jag lägga till(vilket egentligen är en självklarhet, som inte borde behöva nämnas) att jag möter alla deras behov, följer l80 och för statistik över matning och vikt.

62
73
JohannaT:
Och sen - När man gör en sån här "undersökning" med ganska vaga alternativ i en community där det dessutom finns en ganska utpräglad norm av vad som är "rätt" att tycka så är det lite svårt att kräva att folk ska säga sina siffror utan att lägga till kommentarer. Ovan ser vi ju till och med en användare som urskuldar sig för att han har en bild där han håller i sin orm.
Och jag tror knappast att folk som kanske vill svara "1" gör det i den här tråden, eftersom det är lite av en häxjakt här på folk som är för hantering, så du kommer få ett ganska skevt resultat. Gör du en undersökning i ett amerikansk forum kommer du antagligen få ett skevt resultat åt andra hållet.

187
221
Moova:

JohannaT skrev:
Och sen - När man gör en sån här "undersökning" med ganska vaga alternativ i en community där det dessutom finns en ganska utpräglad norm av vad som är "rätt" att tycka så är det lite svårt att kräva att folk ska säga sina siffror utan att lägga till kommentarer. Ovan ser vi ju till och med en användare som urskuldar sig för att han har en bild där han håller i sin orm.
Och jag tror knappast att folk som kanske vill svara "1" gör det i den här tråden, eftersom det är lite av en häxjakt här på folk som är för hantering, så du kommer få ett ganska skevt resultat. Gör du en undersökning i ett amerikansk forum kommer du antagligen få ett skevt resultat åt andra hållet.

Just därför jag la in en pollvote, så folk som inte vill skriva öppet hur de röstar kan göra det samtidigt som TS kan få ha sin tråd precis somhan vill utan kommentarer. 

Jättesimplet. 

69
39
NiklasTyreso:

1, Hantering, utan gullande.

Jag lufter upp djuren med händerna och flyttar till andra behållare vid rengöring och matning och kan bli stående för att beundra deras skönhet.
Beundran av deras skönhet innebär inte gullande och lekande med djuren.

38
59
Reptileguy:
JohannaT skrev:

Antar att det är mig du menar Johanna. Jag la bara till det för att jag anser att man ska undvika hantering så långt det går men att det skulle bli dubbla budskap med tanke på min profilbild. 

2052
780
psyjoh:
Reptileguy skrev:

Antar att det är mig du menar Johanna. Jag la bara till det för att jag anser att man ska undvika hantering så långt det går men att det skulle bli dubbla budskap med tanke på min profilbild. 

Varför bör man undvika hantering så långt det går?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild