Allmänt trevlig tråd med bilder och prat

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
ddr:
Hittade en huggis den 19e februari i Stockholm 

63
158
NEDreptiles:

63
158
NEDreptiles:
0.1 T+ Python brongersami

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Fick hem två nya spindlar. 
B.smithi 

B.emilia

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Min första och hittills enda reptil är en ögonfransgecko, förutom lite grodyngel då och då. I år skippade jag dock grodynglena eftersom jag har avelsprojekt på bönsyrsor just nu, och ville inte ha både och samtidigt.

26
8
Lizzy:
NEDreptiles skrev:
håller på att måla en Ophiophagus hannah med akvarell i skolan (inte färdig än) :)

Oj vad duktig du är! Var går du i skola? Jag är bildlärare sedan 17 år tillbaka på högstadiet:). 

26
8
Lizzy:
När jag var liten typ 35år sedan! Så hade jag grodor i ett akvarie. Fångade in hade ett tag och släppte sedan ut. En dag när jag hämtade vatten i en damm så fick jag en salamander. Det var min första ödla. Nu har vi sedan sommaren en fripassagerare från Spanien. Göran SLINKY Wilson. Och sedan mars två Leopardgecko Lizzie och Izzy. Fantastiskt roliga ödlor. Vi är helt ödlefrälsta!

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Lizzy skrev:
När jag var liten typ 35år sedan! Så hade jag grodor i ett akvarie. Fångade in hade ett tag och släppte sedan ut. En dag när jag hämtade vatten i en damm så fick jag en salamander. Det var min första ödla. Nu har vi sedan sommaren en fripassagerare från Spanien. Göran SLINKY Wilson. Och sedan mars två Leopardgecko Lizzie och Izzy. Fantastiskt roliga ödlor. Vi är helt ödlefrälsta!

Kunskapspolisen: Salamander är ett groddjur, inte en ödla=P
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild