Uppfödare black pearl leopardgecko?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

50
7
maddiedotse:
Jag undrar om det finns någon i Stockholm som föder upp svarta Leopardgeckos.(tror morphen heter Black Pearl). Har sett några på instagram men inte sett ngn som föder upp här. 
Jag har kanske missat någon uppfödarlista och ber isåfall om ursäkt för det. 
På leopardgeckoföreningens hemsida verkar det i alla fall inte finnas. Någon som vet om det finns här?
Hanna:
Nej, så vitt jag vet finns det ingen som föder upp helsvarta leopardgeckos här i Sverige, då får du söka dig till uppfödare utomlands, och var beredd på att de kostar en slant. Det fanns ett projekt med "black velvet" för några år sedan här, men det lades ned.

115
168
JTGeckos:
Vet ingen personligen som föder upp Black Pearl men vet en person i tyskland som föder upp Black Night. Dom är bra mycket svartare än Black Pearl.. :-) Men räkna med 2500€ paret...

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:
Hamm i Tyskland som så mycket annat roligt :) Eller möjligtvis andra större Europeiska mässor. 

10
7
PetOutlet:
Lottiz födde upp .
Men hon har lagt ner sin avel
vet inte om jdc håller på

10
7
PetOutlet:
Jdcreptiles heter han här inne

49
51
jsl:
jdcreptiles.se/avelsdjur/leopardgecko/hypermelanistic.html

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
jsl skrev:

Lillebror! :D

Eller i alla fall mörkare leos, kanske inte Black Pearl/Bleck Velvet ritkigt.

Medlem i SHF
4047
5100
Jonas_:

jsl skrev:

Jag tyckte inte heller dom såg särskilt svarta ut :) även om dom var något mörkare än normalfärgade leoparder. 

23
12
fridooh:
Jag tror att JDC är det närmsta du kommer en uppfödare av mörka geckos i Sverige. Det är nog utlandet som gäller (:
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild