Terrarium till kungssnok

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

953
1840
peter54:
En äldre bild, 2010 tror jag, en mexikansk svart kungssnok i händerna på min då nioårige pojke. Hittar tyvärr inga bilder på barn som håller i pyromelanorna. De ligger nog på CDROM-skiva och det finns inget inget sådant inkast på den här datorn.

953
1840
peter54:
Detta är mina barns lillkusin med min jättesinaloa sommaren 2013, det ska bli kul att väga och mäta den ormen nu i sommar, kanske läge att ta kontakt med Guiness book of records ;)

2966
1648
Hoggaforfan:
Oj, ja det var en gigant

953
1840
peter54:
Hoggaforfan. Sista vägning och mätning gav 2,2 kg och 175 cm.

953
1840
peter54:
Hittade som sagt inga bilder på barn med mina Chihuahua bergskungssnokar (Lampropeltis pyromelana knoblochi), samma art som Arizona bergskungssnok, men en annan underart. Däremot har jag den här gamla bilden av en ettårig hane.

1685
794
fluffis:
Fina ormar Peter!

Micke76: Har du förresten sett snoktråden med bilder? www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=3019

97
97
Banderad:
Härliga bilder och informativ tråd. Håller fortfarande på att inspireras vad det gäller första ormvalet och sådana här trådar är guld värda :)

116
54
Micke76:
Jag håller med, här är en del att inspireras av. Får se om det blir någon juvenil på tropikmässan här i Malmö i maj. Får se vilken sort det blir. Har börjat lite smått att göra i ordning en plastlåda som den kan bo i till en början. (Såg dina bilder fluffis. En ganska smart lösning)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild