Tropic-shop värmepaneler

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i GHF, SkHF
35
35
Kiiim:
Har 1,20x60x60 breda terrarier och får upp strax över 30 grader i vardera terrarier med 70w med termostat inbyggd 

14
1
Talapako:
Kiiim skrev:
Har 1,20x60x60 breda terrarier och får upp strax över 30 grader i vardera terrarier med 70w med termostat inbyggd 

Kan de räcka med en 70w då eller säkrast o ta ett snäpp starkare 90w? Ska först vara en kungsboa där i tills att hon förhoppningsvis växer ur så behöver ju komma upp i 35 grader någonstans, har ju en värmematta i nu med men tanken var ju att ta bort den. 

Medlem i GHF, SkHF
35
35
Kiiim:
Talapako skrev:

Kan de räcka med en 70w då eller säkrast o ta ett snäpp starkare 90w? Ska först vara en kungsboa där i tills att hon förhoppningsvis växer ur så behöver ju komma upp i 35 grader någonstans, har ju en värmematta i nu med men tanken var ju att ta bort den. 

Hade nog satsat på modellen över dem jag har då dels terrariet är större och tempen behöver upp ytterligare :)

2966
1648
Hoggaforfan:
Kiiim skrev:

Hade nog satsat på modellen över dem jag har då dels terrariet är större och tempen behöver upp ytterligare :)

Går det att dimma dem?

14
1
Talapako:
Hoggaforfan skrev:

Går det att dimma dem?

Ska ju funka med termostat iaf vad jag förstått, finns ju både med "inbyggd" och utan.

Medlem i GHF, SkHF
35
35
Kiiim:
Talapako skrev:

Ska ju funka med termostat iaf vad jag förstått, finns ju både med "inbyggd" och utan.

Det finns på modellen jag har ett vrede där du sänker "effekten" så ja det går att finna dem och väljer du den utan vrede bör du ju ha en separat termostat påkopplad

120
62
neon:
Det kan bli så här med!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild