Hur ofta hanterar ni era stora ormar ?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9

3
12
Salk:
Falk med fler! Varför måste ni ha en sådan aggressiv ton när ni skriver? Det är inte så kul för de/den personen som undrar något när man börjar bråka och vara otrevliga i den personen tråd!!! Det här ska vara ett trevligt forum med bra ton i tycker jag. :)

348
310
panterophis:
Salk skrev:
Falk med fler! Varför måste ni ha en sådan aggressiv ton när ni skriver? Det är inte så kul för de/den personen som undrar något när man börjar bråka och vara otrevliga i den personen tråd!!! Det här ska vara ett trevligt forum med bra ton i tycker jag. :)

Avsaknad av smileys och sockervadd är inte samma som en aggressiv ton, ditt inlägg däremot är bara för att starta bråk

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Trådskaparen har fått tillräckligt med svar, och tråden har svängt både hit och dit.
Jag tycker vi alla tänker på hur vi formulerar oss i framtiden. Man behöver inga smileysar, men ibland får man helt enkelt vara övertydlig för att inte misstolkas. Kom ihåg att det inte är något fel i att man tycker olika om vissa saker, man behöver inte bli ovänner för det.

Tråd låst.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild