Beställa "frysta råttor"

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

51
60
LillNaisarn:
Vikingfoder har inte den storleken jag söker och kommer inte heller erbjuda den, så om någon har något annat tips så är det mer än varmt välkommet.

114
73
Lunde:
Testat Söderhamns?
www.reptilfoder.eu/Gnagare_och_kyckling/p1766259_12609919.aspx

51
60
LillNaisarn:

Han skulle kolla på måndag om det går att ordna, så det verkar som att det löste sig i alla fall :)

Medlem i NNHF
52
55
danne_60:
Burbolaget tar 3:- för pinkisar å skickar åxå. :)

544
425
Gibblo:

Sweet, de ska jag själv använda mig av, har letat frysta kaniner ett tag nu :) Tack!

51
60
LillNaisarn:
danne_60 skrev:
Burbolaget tar 3:- för pinkisar å skickar åxå. :)

Någon kontakt info till dom?  Kan vara bra ifall att det inte går att lösa med att få hem :)

51
60
LillNaisarn:
Har inte haft någon tur. Söderhamns kunde inte få hem i rätt storlek samt burbolaget har 30-50g som minst. Så har någon något tips mottages det tacksamt :)

Medlem i DHF
1083
777
Westman:
Vad behöver du och hur mycket?

51
60
LillNaisarn:
Westman skrev:
Vad behöver du och hur mycket?

20-30g råttor, 30st. Men kan även tänka mig mindre om det går att få tag i 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Sist jag var på Herpers Choise, ca.1vecka sen, hade dom råttor från några ynka gram till väldigt stora :) Fanns även 20-30grams råttor vet jag med säkerhet eftersom jag köpte ett gäng i precis den storleken :)

Mycket mycket sällan jag handlar frysfoder från butiker men ibland måste man ju :P Finns bra privata handlare lite varstans i landet, kontakter är viktigt i hobbyn! 

Lycka till.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild