Beställa "frysta råttor"

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

51
60
LillNaisarn:
Eftersom att det finns så dåligt utbud här uppe i Luleå med frysfoder till ormar så tänkte jag se om det finns någon som skickar frysfoder? De som jag hittat som skickar har bara större, och de som säljer här uppe kan inte få tag i rätt storlek.

Letar efter fuzzies eller pups.

1275
1725
Falk:
vikingfoder

51
60
LillNaisarn:
Falk skrev:
vikingfoder

Visste inte att dom skickar, får ta och ringa dom då senare idag, tack för tipset :)

741
681
Binks:
Vad har de för pris på pinkisar samt frakt?

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Google är bra :) Efter en snabb sökning kom hemsidan fram: www.vikingfoder.se/

Står inga priser där, du får kontakta dom via telefon. 

Mvh J.G

741
681
Binks:
Ja de var därför jag frågade om det var någon som hade koll eftersom de stod inget alls om det på sidan.

68
27
Adamski:
Binks skrev:
Vad har de för pris på pinkisar samt frakt?

Kommer jag inte ihåg pris men lite dyrare än dom flesta. Frakt beror ju på vikt men dom skickar med bussgods. 

1275
1725
Falk:

tror frakt går på 75:- och då har man paketet dagen efter samt att djuren avlivas i samband med beställning och har alltså inte legat i frysen en längre tid. Dom är dessutom uppfödda på div grönsaker och andra nyttigheter och alltså inte bara pellets.

Det är bra kvalitet med andra ord.

56
16
exotiskadjur:
Falk skrev:
tror frakt går på 75:- och då har man paketet dagen efter samt att djuren avlivas i samband med beställning och har alltså inte legat i frysen en längre tid. Dom är dessutom uppfödda på div grönsaker och andra nyttigheter och alltså inte bara pellets.

Det är bra kvalitet med andra ord.

Är du helt säker på detta för vad jag vet så säljer dom i andra hand, det har dom gjort tidigare iaf!?
inget fel med att göra så men då vet man inte hur gammalt fodret är.
eventuelt  att dom föder upp en liten del av fodret dom säljer.

741
681
Binks:

Lär kolla priset på pinkisar och fuzzies med dem isf.

Får väl kosta någon krona om de krisar istället för att man får köpa pinkisar för 10:- st på lokala djuraffären.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild