Visa upp era terrarier

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 41

70
2
Digge:

Det mesta jag har är förvisat ner i källaren....

733
297
markusbabs:

Så här. Egenbygd tvåvånings hylla i svart melamin åt exoterra.  Och en Expedit? från Ikea. :)    Och som många andra med samma problem, så är det totalt KAOS när det gäller kablar, skarvdosor, timers osv i bakrunden ;)

274
148
Flosker:

Jag har ingen anläggning bara tre terrarium och en massa byttor som inte är så kul att se. Sedan roterar jag substrat byttorna en gång i månaden under baggarna. Så jag har special byggt mina för att odla baggar eller pinnar i. Dessa terrarum kommer nog HC få hem i början av Juni, för då kommer mina jag beställt vi dem.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Nu ser min uppsättning lite annorlunda ut, skinken har fått nytt terrarium, och har 2 terrarium som står tomma. Sen finns det även en liten plats till ytterliggare ett terrarium jag tänkt skaffa :)

20
8
Ludvigelveberg:

python regius

194
16
hambergaren:

Här e en del av mina terrarium. det övre e ny byggt så det är tomt än sålänge.
Under bor min Kungspyton "Putte".

134
111
Potato:

Vill ha tips, vad för tillbehör/växter/grenar osv kan man inreda ett terrarium till kungspyton.

jag vill ha rätt fukt värme osv.

sen har jag problem med att mina ormar vill inte äta dött, bara levande, hur gör man där?

Ena "Valpen" haha kp på 1år ska man väl kunna omvända? sen har jag en på 7år som bara har blivit matad med levande sen han föddes typ. jag har haft han i 1,5år.

tacksam för tips! :) här eller på pm!

Mvh

733
297
markusbabs:

Testa att skapa en egen tråd så får du nog fler svar. Vi slipper då skapa onödiga diskutioner i denna bildtråd.

424
33
samthe0ne:

Har bara ett "aktivt" terrarie just nu, och det är det hemmabygge som jag är mäkta stolt över. Har dock kvar mitt lilla exoterra här också och planerar att ha de eventuella Geckobebisar jag så småningom får i det. 

242
30
Blues:

En del av burkarna.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 41
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild