Här är några bilder från mitt nybyggda djurrum =) det är inte så stort, lite mer än 2x4m bara men går att få plats med mycket ändå =)
Tagen genom dörröppningen in i rummet =) i terrarierna man ser är det en regnbågsboa i det nedre och tokaygeckos i det övre =)
Tagen genom dörröppningen in i rummet =) i terrarierna man ser är det en Pärlödla i det närmaste, ovanpå det en strumpebandssnok i dom bortre är det en trynsnok i det nedre och en rosenboa i det övre =)
Tagen precis när man kommit in i rummet, mot fönstret =) i hyllan har jag foderinsekter längst upp, under det i 2 trynsnokar i varsin låda, under det 2 majsormar i varsin låda, under det 2 leopardgeckos i varsin låda dessa kommer dock flytta till större terrarium i slutet på veckan när jag fått glas till det =) sen längst ner i terrariet står det för tillfället en plastlåda med en mindre leopardgecko, hon ska få flytta in i det terrariet i slutet på veckan när glaset kommit =) bredvid det terrariet och även på golvet under har jag lådor med olika bottensubstrat =) i påsarna är det tillfälligt några grenar och rötter som ska in i några terrarium snart =)
Tagen precis när man kommit in i rummet, mot fönstret =) längst bort har jag frysen till allt frysfoder =) terrarierna som är fylla med grejjer är senaste bygget som jag ska inreda i slutet på veckan när jag fått glaset till det, det va från början en ställning av 2 tum 2 reglar som jag byggde om till 3 terrarium, satte hjul under för att enkelt kunna flytta på det då det utan inredning eller nåt väger runt 100kg =P längst upp kommer dom 2 stora leopardgeckosarna jag hade i hyllan få flytta in tillsammans med en till som jsut nu bor i en av lådorna man ser i det terrariet =P
i mitten eller kanske längst ner ska en majsorm få flytta in som även den just nu bor i en låda i ett av terrarierna =P
och i det terrariet som är kvar ska en svart råttsnok få flytta in när den ätit lite mer =)
I exo terra terrariet ovanpå allt bor min arizona bergskungssnok =)
tagen från fönstret, där pärlödlan och dom andra jag skrev om tidigare är =)
Kan försöka komma ihåg att lägga upp bild när "ställningen" är i ordning till helgen =)