Hur f_n tänker man?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

121
95
Kega:
Lite OT nu men jag blir vansinnig på deras så kallade "dramatik". Gäller ju oavsett vad för program de sänder, ska alltid vara dramatisk musik och en kommentator röst som, med stor dramatik, säger att "Detta kan döda honom!!!!" sen så står han med en liten husspindel i handen... Kanske lite överdrivet men ja ni förstår ;)

1244
472
leedragon:
Jonas_ skrev:

Ändå inga huggtänder i ordets rätta bemärkelse ;) Jag förstod vad du menade men vad betyder krogformade? Gissar att det inte är som för många idag, formade utav krogkvällen igår :P haha. 

Bojkotta skiten bara! Helt värdelöst för alla som har en passion för jätteormar, har man otur kommer "vanligt folk" tro att stora ormar är människoätare vilket är ett STORT misstag, nää usch det bara vrålar ju oseriöst om programet :(

krok

544
425
Gibblo:

Kega skrev:
Lite OT nu men jag blir vansinnig på deras så kallade "dramatik". Gäller ju oavsett vad för program de sänder, ska alltid vara dramatisk musik och en kommentator röst som, med stor dramatik, säger att "Detta kan döda honom!!!!" sen så står han med en liten husspindel i handen... Kanske lite överdrivet men ja ni förstår ;)

Haha, ja som "Jeremy Wades river monsters". Hysteriskt kul, alltid något varje sekund som kan döda den mannen, sist åkte han någon skitbåt på amazonfloden och just då var den dödliga faran för tillfället att de kunde krocka med andra båtar..

Väntade bara på att han skulle börja nämna att han även kunde trilla i och drunka, få en stroke, träffas av meteroitrester osv :D

1275
1725
Falk:

Våra farligaste djur är ju i mångt och mycket våra husdjur dvs hund och även hästar som står för allvarliga skador.

Jag tar då hellre ett bett av min palmhuggorm än att bli sparkad av en häst

2
4
Sagaaa123:
Hört att de finns bilder som har läckt när han är nästan svald av ormen. Vette fan hur dom har lyckas fått den att svälja han. Tror att de har hämtat upp ormen flera månader tidigare, satt den i svält. Släppt ut den och sen låtsas hitta en stor anakonda och killen som ska bli svald lär ha badat i kapybarablod eller nått. För det där är ju så sjukt onaturligt, kan ju inte finnas mycket lukt och känna av någon värme i en sån där dräkt.

85
88
AniMaL:
Stackars orm säger jag bara, om det nu verkligen kommer va på riktigt .. Såfall hoppas jag någonting går riktigt "fel" (rätt om du frågar mig) och den jäveln dör när han blir uppäten . Gärna en hemsk och plågsam död . 
Vilka as det finns alltså ..

1685
794
fluffis:
Jag såg reklam att det ska sändas på onsdag kl 20 på Discovery.

13
8
mysko:
Det kommer att sändas en massa avsnitt som folk kommer kolla på där dom gör planering för hur det ska gå till, och sen när det väl är dags så kommer dom misslyckas så var det inget mer med det

44
6
mammut02:
Nej jag har kollat på internet och om ni går in på youtube så finns det en interview med han, Han har gjort det, Det du inte får veta en är hur han kom ut.

83
44
Michael_B:
Det är ju omöjligt. Först hugger dom sen kramar dom ihjäl bytet, Hur ska han klara det? Föresten tror jag att axlarna är för breda om det inte är en liten kille. Tror att det är bluff. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild