Hur f_n tänker man?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

343
119
Salig:
www.change.org/p/discovery-channel-stop-the-airing-of-eaten-alive-boycott-discovery-channel

Gå in här och skriv under i ett försök att stoppa djurplågeriet.

903
510
Evanjeline:
Låter lite märkligt att han säger han aldrig skulle skada ett djur när han gör såhär. Vad händer om den lyckas äta honom (vilket jag tvivlar på) och sen vägrar spy upp bytet? Dessutom tror jag inte det är en särskiltt trevlig upplevelse för en orm att spy upp något så stort, och det måste ta extremt mycket energi för ormen. Det känns som det kommer vara fejkat. Det är ju endå samma kanal som sände pogrammet om megladon med fejkade bilder som bevis och när folk blev upprörda sa det var tyldigt det var fiction.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Jag orkar inte ens gå in på någon diskussion om varför det är ett helt hjärndött beslut enligt mig, däremot kan jag svara lite snabbt på trådskaparens fråga som löd: "Hur fan tänker man?"

Jo ganska enkelt faktiskt, det ända dom bryr sig om är tittarsiffror & det kommer bli HÖGA tittarsiffror tyvärr så mycket som det här diskuteras i alla media överallt! Bläääää!

379
399
Mr_B:

Bryr mig inte hur vida det är otrevligt eller inte för människan. Föreställ er hur det är o äta o eventuellt spy upp ett byte inklädd med all möjlig skit som kan skada djuret invätes. Antar att det finns en hel del vassa metallföremål på idioten som ska utföra detta av bilderna o dömma. För o inte tala om stressen de utsätter djuret för. 

Evanjeline; Hoppas du har rätt i att det kommer va fejk dock. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Det har blivit otroligt vanligt med clickbaiting, och "kvällstidningsrubriker" på det mesta kan jag tycka. De får ju ganska mycket PR då folk delar, skriver och diskuterar om det hela. Skulle tippa på att det mer eller mindre kommer att vara fejk i slutändan.

Haj "dokumentärerna" om någon orkar läsa:
www.businessinsider.com/discovery-channels-fake-documentaries-2014-9

2052
780
psyjoh:
Jag såg de här Megalodon dokumentärerna och måste säga att de som trodde att det var äkta måste vara blåsta. Tillochmed jag hade kunnat fejka dem filmerna bättre. Såg ut som specialeffekter från 80-talet eller nåt...

379
399
Mr_B:
Fejk eller ej så är detta dålig publicitet för reptiler som redan har det tufft. Finns dessutom redan en dokumentärer som visar hur det funkar o bli äten av jätteormar så det är största anledningen o skriva på. Och detta kommer bara göda de som vill stoppa reptilhobbyn ännu mer. 

593
551
Redfoot:
Det är väl fan ingen som tror på detta?
/R

444
153
jpson67:
Tycker hela grejen är sjuk och bör bojkottas

34
29
Olmen:
Det är klart att det är trams. Finns inte mycket att diskutera. Jag är dock fortfarande nyfiken på vad dockhussåpa är.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild