Hur f_n tänker man?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

1244
472
leedragon:

www.lajkat.se/7-bilder-pa-hur-det-gar-till-nar-paul-blir-uppaten-av-en-anakonda/

72
15
Linnea:

"I would never hurt a living thing"

Jovisst, död anakonda i sina bästa år. :/

1244
472
leedragon:
De kommer säkert att sprätta upp ormen för att få ut honom, och de kväver sina byten innan de käkar upp dem, så han är väl livlös innan han åker in i ormen.

62
73
JohannaT:
Men det lär ju vara en bluff..

75
8
Zicki:

JohannaT; Det är Discovery som ska visa den ''dokumentären'' eller vad man nu ska kalla det.. Och har hört att de redan har spelat in det och ska visas på TV sen.. :/ 

1275
1725
Falk:

Skulle inte förvåna mej om det är skräp och dockhussåpa kanalen discovery som visar den.

Såg en dokumentär alldeles nyligen där dom säger att det finns inte ett endaste bevis för att en vuxen människa har blivit uppäten av en anakonda eller dyl då axelpartiet inte kan komprimeras på samma vis som med mindre hjortar och rådjur.

34
29
Olmen:
Dockhussåpa? Vad är det?

131
9
stumpwen:
jag såg just detta på face! man undrar ju - hur fan? 

det jag automatiskt tänker är - brukar inte anakonder krama sina djur döda FÖRE de äter bytet???? hur hade han planerat DET? 

424
33
samthe0ne:
Om de lyckas tror jag snarare att de ska skrämma upp anakondan för att den ska spy upp måltiden. Är för övrigt VÄLDIGT skeptisk till att de skulle lyckas.

343
119
Salig:
Så vitt jag såg hade han en "rustning" på bilder i en artikel om saken. Allt jag kan tänka på är det onödiga lidandet djuret tvingas gå igenom och hur människors synbild på anakondor (och andra stora ormar) kommer att förvärras... 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild