Köpa online?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

60
31
Airbrush73:
jpson67 skrev:
Kolla då Säljes 9 annonser totalt

Mmm såg det, och såg även att det var bara 2 registrerade personer online, och det var du, och jag.
Verkar helt dött där, synd.

35
9
Karkka:

Kryp24 forumet har varit dött nu ett tag. men när jag skaffade min spindel för ca 10 månader sedan. så kryllade det av kunnigt folk som var online, fick hur mkt hjälp som helst och det är jag väldigt glad över. Forumet har väl en liten dipp just nu, men hoppas verkligen att det kommer igång för där finns somsagt all info och vettigt folk man kan tänka sig, precis som Falk skriver.

2966
1648
Hoggaforfan:
Finns många enormt kunniga som hängt på krypforumet. Skulle vara kul om de kommit hit istället.

35
9
Karkka:
Hoggaforfan skrev:
Finns många enormt kunniga som hängt på krypforumet. Skulle vara kul om de kommit hit istället.

Vad är det för fel på kryp24?

Allt finns uppspecat i olika forumtrådar. Här på terrariedjur och Arachnider sektionen så skulle allt bli en enda röra. Om man inte gjorde om sektionen.

444
153
jpson67:
Kanske en vanesak men jag gillar inte uppläget på den typen av forum, denna är mer övergripbar, men som sagt kan va en vana med

60
31
Airbrush73:
Jag tycker personligen om mer om denna sida än om Kryp forumet, och kommer nog att lägga mer energi här, än där. Jag gillar terrariedjur's upplägg bättre, och ser man på antalet som är online här, så är det mer fart här =)

2966
1648
Hoggaforfan:
Karkka skrev:

Vad är det för fel på kryp24?

Allt finns uppspecat i olika forumtrådar. Här på terrariedjur och Arachnider sektionen så skulle allt bli en enda röra. Om man inte gjorde om sektionen.

Det finns hur mycket info där som helst och jag har inget emot upplägget heller, enda problemet är ju att folk inte är särskilt aktiva där.
Kanske det skulle behövas mer undertrådar här eller en annan lösning för om all info från kryp kom hit så hade det blivit väldigt rörigt. Tänker främst på all information om varje art, den biten hade ju fått lösas på ett annat sätt. Tex under "Information"

121
95
Kega:
Kryp forumet är i princip helt dött tyvärr. Var mer fart där förut, jag har varit reggad där sedan 2007. Finns dock mycket bra info i gamla trådar och guider.

1275
1725
Falk:
jpson67 skrev:
På krypforumet är det ju hel dött, orkar inte med sånna forum där man aldrig får svar. Vi har ju ett superforum här som har ett MYCKET bättre upplägg.

Alla frågor och funderingar finns redan postade där.

35
9
Karkka:
Hoggaforfan skrev:

Det finns hur mycket info där som helst och jag har inget emot upplägget heller, enda problemet är ju att folk inte är särskilt aktiva där.
Kanske det skulle behövas mer undertrådar här eller en annan lösning för om all info från kryp kom hit så hade det blivit väldigt rörigt. Tänker främst på all information om varje art, den biten hade ju fått lösas på ett annat sätt. Tex under "Information"

Jag anser personligen att det är tråkigt att kryp inte är så aktivt längre. Jag har inget alls emot varken terrariedjur eller kryp.

Nu får man väl skit för det här men jag står på mig ändå även fast jag är nybörjare:P

Varför inte ha det som det är att kryp är mera specialicerat, terrariedjur mera övergripande, men det funkar väl inte så eftersom det är väl konkurerrande sidor om terrarierelaterade saker. Sen orkar väl inte folk logga in på flera sidor.... vad vet jag.

Sen skulle jag nog tro att den som startat kryp inte skulle tycka det var så kul om all info på sidan helt plötsligt kopierades och återfinns på den här sidan....... Då är det nog döden för den sidan.

Hmmm märkte att man gått väldigt mkt Off topic mot vad trådstarten gällde.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild