Trynsnok på rymmen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

24
22
Ninja:

Jag har lite goda nyheter.

Han är tyvärr forfarande borta men när jag kollade idag (nej, jag bytte inte vatten på ett par dagar för att trodde att han inte hade rört den) och den var nästintill tom! :D

Han har vart framme och druckit i alla fall den här veckan så han finns kvar! :D

333
97
leolina:
Inte för att vara nån glädjedödare men vatten dunstar ganska fort vid den här årstiden :-/

366
157
Linus:
Inte för att jag heller vill vara en glädjedödare, men ormar dricker ganska sällan såpass mycket vatten att det är någon märkbar skillnad i mängd. Dunstandet är klart mer effektivt på lång sikt.

24
22
Ninja:

Linus skrev:
Inte för att jag heller vill vara en glädjedödare, men ormar dricker ganska sällan såpass mycket vatten att det är någon märkbar skillnad i mängd. Dunstandet är klart mer effektivt på lång sikt.

Det vet jag, men jag hoppades att det var för mycket vatten som hade avdunstat  för att han inte skulle ha druckit ur den.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

N1nja skrev:
Hmm vad konstigt min satt fast i fällan efter ca 2 dagar. Haha vad kan det vara för dokumentär Jonas_? :)

Oj vad knepigt jag formulerade mig såg jag :) dokumentären hade ingenting med stölder att göra..var om anakondor men när man slappnar av sätter tankeverksamheten igång ;) 

24
22
Ninja:

Duckie är tillbaka och dricker vatten som sjutton!!! (Jag gråter nu, min ögonsten är tillbaka!!!!!!) Han hittades i hallen för en kvart sedan. Seg i rörelserna när jag plockade upp honom men när jag lade vattenskålen bredvid honom så blev han snabb och passade på att fräsa åt sin lyckliga matte. :)

903
510
Evanjeline:
Grattis! De är bra på att gömma sig de älskade små kräken;P

379
399
Mr_B:
Roligt och läsa att ormen kommit till rätta. 

85
88
AniMaL:
Härligt !

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Ja vad bra :) grattis! Håll koll på ormen närmsta dagarna så den inte åkt på en luftvägsinfektion eller en förkylning, det brukar drabba ormar som är på rymmen en längre tid i kallare/torrare klimat än vad dom tål. 

Men roligt att den hittat tillbaka till terrariet :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild