Trynsnok på rymmen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

24
22
Ninja:
N1nja skrev:
Ja det var dumt att inte specisera. Hur går det för trådskaparen har du hittat ormen än?

Nej, har tejpar lite över allt och gjort ''fällor'' med lax i mitten men ingen napp än.

Medlem i SHF
137
55
BenjaminLindner:
Filma.

Medlem i SHF
137
55
BenjaminLindner:
Enligt mig är det ett av de bättre sätten att få fast djur på rymmen. Pröva bara, skadar ej.

544
425
Gibblo:
Sitter du fortfarande uppe på nätterna, lyssnar och observerar?

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

En tanke som slog mig efter att ha sett en dokumentär igår.. Det är ingen av dina såkallade kompisar som har tagit ormen med sig?? Du misstänkter ju att dom varit in i terrariet menar jag.. bara en fundering då ormen är spårlöst borta & du samtidigt var osäker på vad som hänt men du är 110% säker på att terrariet var stängt.. 

Hoppas det löser sig iaf, alltid bättre att veta än att leva i ovisshet, hur tråkigt beskedet än än :)

45
68
Jimmy_S:
Hmm vad konstigt min satt fast i fällan efter ca 2 dagar. Haha vad kan det vara för dokumentär Jonas_? :)

24
22
Ninja:
Jonas_ skrev:
En tanke som slog mig efter att ha sett en dokumentär igår.. Det är ingen av dina såkallade kompisar som har tagit ormen med sig?? Du misstänkter ju att dom varit in i terrariet menar jag.. bara en fundering då ormen är spårlöst borta & du samtidigt var osäker på vad som hänt men du är 110% säker på att terrariet var stängt.. 

Hoppas det löser sig iaf, alltid bättre att veta än att leva i ovisshet, hur tråkigt beskedet än än :)

Åh gud nej, det hoppas jag verkligen inte! :(

Däriemot misstänker jag snart att den har hittat ett håll som inte jag hittar och tagit sig in där..

Eller om jag har tur, hittat ett utmärkt gömställe i garderoben och sover.

24
22
Ninja:
Ska fixa filmkamera och testa också och se om det kan få upp något.

135
130
Hellemar:
Tjabba...

Vet inte om du redan gjort det men har du tömt terrariet ? Jag menar - även om du känt efter o så, så kan det ju finnas en liten risk att kraken faktiskt fortfarande är där han ska vara...

Henke :) 

24
22
Ninja:
Hellemar skrev:
Tjabba...

Vet inte om du redan gjort det men har du tömt terrariet ? Jag menar - även om du känt efter o så, så kan det ju finnas en liten risk att kraken faktiskt fortfarande är där han ska vara...

Henke :) 

Jag tömde den förut och har silat.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild