Tjena!
Kul att du är intresserad utav hyllus släkten !
Jag har själv ägt och fött upp en hel del av de olika arterna i släkten .
Jag tror precis som du fick förklarat av Magnus att hon ska ömsa, detta kan ta allt från 1 dag till 3-4 veckor men oftast inte mer än 2 veckor nånting .
Låter som att du kanske har det lite för ljust till spindeln? Spindlar gillar inte ljus alls så det kan va en faktor, men lite lätt dagsljus skadar inte, så länge spindeln alltid har någonting att gömma sig bakom där det alltid är mörkt .
Vad har för du temperatur inne i terrariet?
Hur hög fuktighet har du?
Många ggr har man det alldeles för torrt till spindlarna,
tänk på att de lever i ett habitat i naturen där det är lite fuktigt, ibland väldigt fuktigt i och med regnsäsongerna.
så försök hålla fuktigheten mellan 70-80 % ungefär .
Du kan även spraya pytte lite vatten då och då direkt på nätet där hon har sitt bo så hon kan dricka direkt från vattendropparna .
Levande växter är också alltid ett plus, de hjälper till att hålla uppe fuktigheten, de ger bra skydd/klätter möjligheter för spindeln samt att det är mycket vackert att titta på .
När det gäller maten behöver du inte vara så orolig, de klarar sig länge utan mat, dock inte lika länge som Fågelspindlar eller andra större arter .
prova att lägga en död fluga, kackerlacka, liten syrsa eller vad för nån insekt som helst i nätet vid hennes bo. Är hon hungrig kommer hon garanterat att äta av det döda bytet. Men antagligen inte förrän på natten.
Det va några vanliga, snabba tips bara . Behöver du mer råd och tips så bara skicka iväg ett pm så hjälper jag dig med vad jag kan :)
Lycka till med din spindel och hoppas det går bra!
Mvh