herperschoise.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1
0
Liana:
Beställer nästan alltid därifrån.
Får varorna 1-3 dagar efter beställning då skickas de till Gotland från Uppsala.
De gånger de blivit fel har Magnus ordnat det på en gång. Har aldrig varit några problem.

347
220
Newton:

Köpt både djur och foder/terrarium-tillbehör därifrån.

Fast bara foder via webshopen.
Ibland har de inte allt inne, och kan ibland missa att tala om det.

Hände mig när jag beställde dubia.
Dock ordnade de det hela väldigt smidigt. Fick insekterna de hade, och pengarna tillbaka för resten av sakerna.
Efter allt det var uppklarat kom det i ett välpackat packet ett dygn ca senare.

I den fysiska butiken är de trevliga, hjälpsamma och inte alls översittartyper som jag ibland upplevt hos andra när man kommer in som nybörjare.

242
30
Blues:
Beställt mycket därifrån inga problem.

70
86
Realboas:
Jag skulle säga att herpers är den mäst pålitliga nät butiken i dags läget, har beställt från dom många gånger men aldrig haft nårga som hellst problem med lev osv. Kan värkligen rekomendera dem före någon annan nät butik som inriktar sig på reptiler och hållande av dem.

347
310
panterophis:
kentB skrev:
Just det som är grejen. Alla verkar vara nöjda, bra kritik m.m
Så jag fattar inte vad dom håller på med

Jag snackade med dem i slutet av förra veckan eftersom jag väntar på en grej från dem och fick veta att posten har strulat till det och tappat bort flera av deras paket och de skickade min beställning en gång till

274
148
Flosker:
Tror jag vet varför Magnus inte är där kolla deras FB sida out fishing....Sedan tror jag Bella är chef inte Magnus :-)

www.facebook.com/!/192008697500270/photos/pcb.808126439221823/808126199221847/?type=1&theater

www.facebook.com/!/pages/Herpers-Choise/192008697500270?fref=ts

7
0
Kent85:
Fick ett mail idag. Vart en miss i kommunikationen.
Varorna är skickade.
:)

50
10
Malawi:
Idag fick jag mitt paket iaf :) 

51
152
herperschoise:

Det fanns större med :)

Vi försöker att göra vårt bästa med leveranser, men ibland kan det givetvis ta lite tid om något skulle vara restat.

Vår målsättning är givetvis att alla ska bli nöjda och hitta vad ni letar efter..

Allt gott till er alla

Magnus o Bella

160
91
turboadde:
Åh härligt så du fick igång photoshop sen magnus ;).

Det där var en fin gädda det. Kändes bra att kontra med den va? Man kan säga att minen var lite annorlunda på andra bilden med hehe
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild