Utländska sidor med reptil-tillbehör

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
psyjoh skrev:

Självklart ska man gynna den svenska marknaden. Anledningen till att jag frågade var ifall man kunde hitta andra tillbehör än vad som finns inom sverige. Tex. inredning osv.
Sen ta tex arken zoo här borta, köpte vitaminer o en värmelampa på arken, de har imazo som huvudleverantör.. på en internetshop fick jag exakt samma saker för nästan halva priset. Därför beställer jag allt mitt från och med då. 
Hoppas du förstår vad jag menar? :)

Jag förstår absolut vad du menar :) Min poäng var bara att butiker har så många kostnader jämfört med en sida på internet, om jag ska hårddra det :) därför blir priserna högre i butik. 

Vad gäller inredning så hämtar jag det ute i skogen helt gratis, dessutom får jag en väldigt trevlig stund med familjen ute i naturen :) 

Alla sätt är bra.. utom dom dåliga brukar man säga :) 

Hoppas ni finner vad ni letar efter!

2052
780
psyjoh:
Brukar oxå ta med barnen till skogen, har tre pojkar o dem älska4 allt som har med våra ödlor att göra precis som när jag var liten. Frugan är lite tråkigare på den biten, fast så klart så tycker hon om dem m3n inte att pyssla m3d inredning o så..
Nu var jag ute efter en grotta med typ nåt berg eller klippavsats eller nåt ovanpå. Har hittat på reptillagret men efter två månader fick jag svar att det ej fanns inne. Därför kollade jag om det kansk3 fanns på nån utländsk sida..

Är för seg för att bygga själv har inte ens kommit igång med min utomhusbur hehe ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild