Söker pytonarter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

375
251
Doxster:
Perfekt Jonas! Stort tack!

Det råkar inte finnas någon form av publik lista över utställare på dom danska mässorna?

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Hmm.. inte vad jag känner till tyvärr men det finns säkert, någon som vet mer om det?? 
Däremot finns bra och seriösa grupper på facebook för varje mässa där man kan kontakta både uppfödare/säljare osv men även annonsera efter djur.

Den för danska mässor heter på facebook " RTR-Total - Exotiske messer" sen finns det fler för olika mässor & olika länder men vi börjar väl sådär ;)

1685
794
fluffis:
Doxster skrev:

Det råkar inte finnas någon form av publik lista över utställare på dom danska mässorna?

Det finns på rtr-total.dk/. Mässan i Rödovre brukar hållas en gång i maj och en gång i oktober.

68
27
Adamski:
Doxster skrev:
Absolut Evanjeline, Tyskland är inte heller så långt borta. Men jag har ingen aning om vem som avlar på vad där bortåt. Danska och tyska forum blir också svårt då jag inte kan något av dom språken :)

www.star-reptiles.dk/forum/ Danskt forum man brukar kunna lista ut vad som är till salu iallafall. 

375
251
Doxster:
Många bra tips, stort tack till er alla!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild