(Ny) hjälpsökare!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1685
794
fluffis:
Ja asså ormar brukar inte vara så förtjusta i att man tar i svansen så jag brukar ta ett grepp lite längre upp. Den andra handen har jag beredd och doppar fingrarna i vatten innan jag lirkar av skinnet försiktigt.

6
0
ComradeBremer:

fluffis skrev:
Ja asså ormar brukar inte vara så förtjusta i att man tar i svansen så jag brukar ta ett grepp lite längre upp. Den andra handen har jag beredd och doppar fingrarna i vatten innan jag lirkar av skinnet försiktigt.

Okej nej förstod det. Hon/Hen blev stel som en pinne i hela kroppen så..

Men tack för alla svar. Blir att mäta total tempen på värmemattan vid matningen på torsdag. med tanke på att det redan är ömsat och att det har fastnat minimalt där så får jag fukta i samband. Känns som om att man redan har varit i hennes boende för mycket vid inredning och byte av bottenmaterial. Dock glad för majsisen har börjat komma ut från grottan allt mer nu så.

39
11
mommo:
Ormar gillar att ligga trångt så växten stör inte den. Är mycket möjligt hon gillar att den är där till och med.
Är hon där oftast så trivs hon ju där och då är allt som det ska.

Ja, dom brukar gilla att ligga trångt =)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild