Jag har inte skrivit något om att jämföra klappande av en orm med något band mellan annat djur och ägare, vart i mitt inlägg ser du dessa ord? :S du behöver inte skriva åt mig, klarar det alldeles utmärkt själv. Speciellt inte när du hittar på egna saker som jag ska ha skrivit vilka är osanning .
för övrigt bekräftade du mitt uttryck "bisarrt" väldigt väl där, då du skrev att du klappar din orm! Haha, helt skadat ju, vem sitter och klappar en reptil och tror på fullaste allvar att den på något sätt över huvud taget skulle tycka det vore positivt i någon som helat bemörkming!
och du som skrev att det inte är fel att ta ut din orm ur terrariet ( sin naturliga miljö med alla krav tillfredsställda antar jag ), hur kan det inte vara fel att plocka ut din reptil och sätta den i en helt onaturlig och skadlig miljö som exempelvis kan leda till njursvikt, och att organen tar stryk och den dör, bland många exempel..
avslutar där, får absolut ingenting ut utav att diskutera djurhållning med inkompetenta djur ägare som godtyckligt skadar sina djur och dessutom argumenterar för det trots all forskning och fakta som visar att det är direkt skadligt för reptilen .
tycker bara allmänt att man birde läsa på och studera sina djur och deras miljö , krav, skötsel mm. Innan man införskaffar sig det .
Pekade dessutom inte finger på någon individuell person utan konstaterade bara det "lustiga" i att dessa helt sjuka djurhållninga sätt folk förespråkar som inte har kunskap, förekommer i alla trådar gällande reptiler .
människor som inte vill sina djurs bästa och Till och med skadar sina djur och sätter egoistiska viljor främst och tolkar djur lite som dom vill, ska helt enkelt inte befatta sig med djur överhuvud taget .
fortsätter ej diskutera något så befängt. Har någon något att säga så varsågod och ring/smsa mig istället . 0760305646
tack för mig .