Förslag/Ideèr till mitt terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

2052
780
psyjoh:
Det ser fräckt ut. Har själv aldrig provat att jobba med frigolit. Har lagt undan en hög här hemma jag tänkte prova med nästa gång det byts inredning. Lägg gärna upp en bild på terrariet när det är klart. Alltid skoj att se hur andra inrett :)

159
55
Rille2005:
psyjoh skrev:
Det ser fräckt ut. Har själv aldrig provat att jobba med frigolit. Har lagt undan en hög här hemma jag tänkte prova med nästa gång det byts inredning. Lägg gärna upp en bild på terrariet när det är klart. Alltid skoj att se hur andra inrett :)

yes det fixar jag :-)

159
55
Rille2005:
Så ser det ut i terrariet nu :-) något mer som behövs? Fuktgrotta o lite olika nivåer fixat. :-) 

2052
780
psyjoh:
Det skitbra :)

903
510
Evanjeline:

Blev jättebra! Bra jobbat!

Behövs och behövs. Du kan ju alltid jobba ännu mer på höjden, där är ju massa plats. Jag tror inte man någonsin blir färdig i ett terrarie, för har man kommitså längt är det dags och städa så blir det nytt igen;P

1159
626
Temla:
Blev ju jättesnyggt. Tummen upp! Men håller med Evanjeline. Massa outnyttjat utrymme på höjden som du kan jobba mer med. :) Visst är det kul att göra prylarna själv? :) 

159
55
Rille2005:
Så nu har jag fått hem ett nytt o lite mindre terrarie som mina geckos har flyttat in i :-)
Ikväll flyttar det in två skäggagamer i det stora terrariet :-)

2052
780
psyjoh:
Glöm bara inte att om du använder något av den gamla inredningen så koka det först och rengör burken ordentligt. Jag brukar ta med klorin och låter det lufta i två dagar sen skurar jag igen innan jag inreder till en ny art!

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
psyjoh skrev:
Glöm bara inte att om du använder något av den gamla inredningen så koka det först och rengör burken ordentligt. Jag brukar ta med klorin och låter det lufta i två dagar sen skurar jag igen innan jag inreder till en ny art!

är det inte lättare att bara köra med desinfektionssprit/virkon och spraya ;)

2052
780
psyjoh:
Kanske det men man tager vad man haver ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild