Riktigt kul med en massa förslag. Det underlättar en hel del med var jag bör lägga energi. Det ger en även lite extra motivation att få feedback och förslag på förbättringar eftersom man vet att det går i rätt riktning. Jag har sagt det flera gånger, ni ska inte vara rädda att ge kritik. Jag uppskattar även småsaker som textändringar och annat pill. Vill man inte skriva det i tråden går det även bra att skriva till mig.
Men åter till de sakerna ni skrivit:
fluffis, du pratar om bildvisningen i köp & sälj, och hur man inte kan trycka på "nästa" när man visar huvudbilden. Är medveten om denna problematik och det är självfallet inte så det ska fungera. Jag behöver strukturera om lite i bildvisaren för att det ska fungera, och kände då att jag ville snabbt få upp det som redan då var klart. En lösning är alltså på gång. Bra att du påminner mig så att det inte glöms bort!
Du nämner även att det är svårt att veta vad det är för djur det handlar om när man söker i artregistret. Ett alternativ är att sökresultaten blir ingrupperade med rubriker. Exempelvis att det står "Ödlor", och sedan kommer träffarna ödleträffar, sedan "Ormar" osv..
Att lägga till en s.k. "breadcrumb" kanske kan vara vettig med.
Brokensynapse, Ska kika på en lösning med zoomning av bilder i forumet. Det som psyjoh och AniMaL nämner är ingen optimal lösning (Men kanske kan fungera sålänge), utan det bästa är om jag fixar någon lösning så att det går att zooma bilder, men att det i övrigt håller rätt storlek.
psyjoh, Att det blir stor bokstav vid ny mening i mobilen är något som mobilen ska sköta. Kan kolla om det är något jag missat på sidan så inte mobilerna fattar det.
JACLAR123, Jag planerar lite på ett system där man kan få lite allmäna notiser. Då skulle man bland annat kunna få en notis när man får en bloggkommentar, få en notis när en blogg man följer har skrivit något m.m.
Redfoot, Att skickas vidare när man klickar på "Markera trådar som lästa" vet jag inte om jag själv hade gillat. Men är det flera personer som tycker att det bör fungera på detta sätt, så går det såklart att ändra.
Jonas_, Att kunna avmarkera sig ifrån att få aviseringar känns vettigt. Har glömt bort det, så det är bra att du säger till igen. Ska tänka på detta när jag bygger om notifiering-systemet.