Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

160
91
turboadde:

Jag skulle vilja ha en knapp för att visa alla olästa inläggen sen förra besöket. Tycker att dom fem som visas på höger sidan är mer en teaser för vad som skrivs inne i forumet.

Sen vet jag att det här är en hanska svår sak eftersom reptiler är så mycket olika djur men jag skulle vilja se mer underkategorier på forumet. Tex under ödlor skulle man ha terrarie, inredning, teknik, odling, sjukdomar foder, kanske en forumdel för foderdjur med. HAr ingen större koll på vilka man borde ha men tycker det blir lite för mycket blandat nu så det blir svårletat.

MVH Andreas

1244
472
leedragon:

alltså kategorier för djur typer i forumet,  typ gecko trådar, kameleonter trådar, leguan djur trådar, giftiga ödlor trådar, osv, de skulle vara smydigare att hitta info 

Medlem i GHF
64
31
Swereptiles:

Har inte läst igenom hela denna tråden men det finns en enda sak som jag kan komma på just nu som vore gött att fixa. Att användarnamn och lösenord går att spara på denna sida så man slipper skriva i det varje gång man ska logga in, vore inte det bra?

741
681
Binks:

Jag har bara behövt logga in 1gång vad jag vet?

382
36
MariBarita:

Jag har bara loggat in 2ggr

340
91
Copa:

Håller med DFReptiles..

På datorn behöver jag aldrig logga in men på mobilen som jag änvänder mest att kolla på sidan måste jag logga in flera ggr per dag

35
5
Fridelisan:

Jag vet inte om det är så för alla, men jag har märkt att jag måste logga in på nytt varje gång nätverket byts, alltså om jag på mobilen går från hemnätverket till 3g till skolans nätverk. Kanske har något med det att göra?

1685
794
fluffis:

En önskan som jag har är att vända om ordningen på bevakade forumtrådar så att de nyaste är överst. Jag börjar få en rejäl lista där nu och jag får skrolla mycket. I forumet gäller det ju att det nyaste inlägget är överst, eller hur?

274
148
Flosker:

Då jag reser en del och försöker ta en dag eller två och ut att leta kryp. Så försöker jag hitta någon som har varit där och få tips. Så en tråd om resor vore trevligt.

1685
794
fluffis:

Jag hade fel för mig. Det senaste inlägget i forumet är ju inte överst. Dock så vill jag fortfarande ha bevakningslistan i omvänd ordning :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild