Ormar helt plötsligt

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

36
15
Ola88:
Grattis! :) så va det för mig med på min först kull, va nästan bergis på att det inte skulle bli något men vips så ligger det en hög med dom små liven :)

305
147
HenkePetersson:
Gör en lite puff i tråden

Ungarna börjar komma igång nu och för dom som är intresserade så finns nu deras framgångar etc på www.realboas.webnode.se under nyheter.. ungarna kommer att läggas ut under availble så fort dom funkar med allt.

305
147
HenkePetersson:
Buffar tråden en aning.

Köns bestämningen är nu klar, resultatet är än så länge 6 pojkar och 8 flickor, två är inte kollade än då dessa åt i dag, kommer kollas på lördag.

Ungarna som har ätit minst 5 gånger och funkar till 100% med allt kommer läggas ut på hemsidan under morgondagen.

305
147
HenkePetersson:

305
147
HenkePetersson:
Dom har ändrat sig en hel del sedan födslen dubblat i vikt och färgar ut

Dessutom lovade jag ju lite bilder:D

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Ett par tjusiga individer, passar på att grattulera åter igen :) Tror inte det är någon som klandrar dig om det kommer ut fler uppdateringsbilder i tråden :P

74
13
larsson88:
Grattis :D

305
147
HenkePetersson:
Nästa kull till våren blir lite roligare sunglows, albinos, hypos och nominata dubbelhets djur för snow samt trippelhets för moonglow och dubbelhets för ghost och dubbel hets för sunglow om allt går som det ska... då jävla ska det bild BOOOMbas

305
147
HenkePetersson:
Jag lägger upp en bild på en nominat vild form för att visa vilken skillnad det är på en Anery och en nominat, notera färgskillnaden i svans och färg nyansen i sadlarna ovan till lägger jag en av anery ungarna.

48
42
Nick:
Fina! Synd att man för tillfället bara har plats för en orm som max blir 180. Gillar den mörka färgen. Hur kommer färgerna vara när dom nått vuxen ålder?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild