Angående buggrapportering

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20

1685
794
fluffis:

Under kända arter hittas en orm med ett skötselråd som leder till 404!

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Vill bara säga att jag verkligen uppskattar att jag får alla dessa buggrapporter så att jag kan lösa dem. Det är lätt att missa saker när en sida är så omfattande. Jag kommer se över de buggar som nämnts hitills och förhoppningsvis löst dem till nästa uppdatering.

1685
794
fluffis:
I bildtexten på bilderna i mina kullar så syns inte alltid prickarna på å, ä, ö. Under "namn" försvinner prickarna när jag redigerar men syns i översikten. Och tvärtom i beskrivningen. Märkligt men inget speciellt stort problem :)

1685
794
fluffis:
Verkar som om jag har fått lite knasig radbrytning bland annonserna. Ska det vara såhär? Använder Chrome på en vanlig dator med Win 8.1.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
fluffis skrev:
Verkar som om jag har fått lite knasig radbrytning bland annonserna. Ska det vara såhär? Använder Chrome på en vanlig dator med Win 8.1.

Det där beror med största sannolikhet på cache. Prova att ladda om sidan, så ska du se att det ser bättre ut.

1685
794
fluffis:
anders skrev:

Det där beror med största sannolikhet på cache. Prova att ladda om sidan, så ska du se att det ser bättre ut.

Så sant som det var sagt! Det blidde bra när jag ladddade om :) Tack!

44
6
mammut02:
Har märkt att på sista tiden när jag ska lägga upp på artlistan går det ofta inte. Jag kan trycka på lägg till men det händer ingenting. mvh

2052
780
psyjoh:
Tycker man fick bättre översikt när sidan inte var lika mobilanpassad utan man kunde kolla i skrivbordsvy. Har galaxy s5 samsung nu. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
psyjoh skrev:
Tycker man fick bättre översikt när sidan inte var lika mobilanpassad utan man kunde kolla i skrivbordsvy. Har galaxy s5 samsung nu. 

Kan du specificera lite mer om vad för information man hade lättare översikt med. Någon specifik undersida?

2052
780
psyjoh:
Annonserna ser konstigt ut på min lur. Texten överlappar varandra och även annonserna. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild