Angående buggrapportering

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Svedjemo skrev:

Jag har haft samma problem fast med bilder. Har dock bara provat på iPhone.

Har faktiskt hänt mej någon enstaka tillfälla när jag försökt via telefonen. Har då gått till en dator, och då har det fungerat. Ibland fungerar de på telefonen också.

161
107
Alex_ask:
Jag har problem med att ladda upp bilder till min profil jag trycker på öppna bild när jag hittat den jag vill ha sen stängs den rutan men inget händer?

283
366
Cartaq:
Alex_ask skrev:
Jag har problem med att ladda upp bilder till min profil jag trycker på öppna bild när jag hittat den jag vill ha sen stängs den rutan men inget händer?

Jag har också märkt detta, i mitt fall är det när bilden är tagen med ett "livefilter" i Iphone 

161
107
Alex_ask:
Cartaq skrev:

Jag har också märkt detta, i mitt fall är det när bilden är tagen med ett "livefilter" i Iphone 

Mina är tagna med systemkamera men dom från luren går att lägga upp

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Utställarlistan till mässorna fungerar inte som de ska på mobilen. 
Kör Chrome via Android på en Samsung Galaxy s8 plus. 

378
479
Svedjemo:
Hej!
Jag har fortfarande problem med att ladda upp bilder i forumet från min iPhone, efter att jag har valt bild så händer det inget, bilden kommer aldrig upp i inlägget. Vill ju publicera mitt senaste terrariebygge! :)

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Svedjemo skrev:
Hej!
Jag har fortfarande problem med att ladda upp bilder i forumet från min iPhone, efter att jag har valt bild så händer det inget, bilden kommer aldrig upp i inlägget. Vill ju publicera mitt senaste terrariebygge! :)

Har samma problem! 

248
40
Yoshi123:
Hej jag har skrivit en kommentar i en blogg men när jag kommer tillbaka är den borta vad kan det bero på?

Medlem i GHF, SkHF
35
35
Kiiim:
anniemalmros skrev:

Har samma problem! 

Samma här både ifrån telefonen och plattan och dem har olika webbläsare osv....

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Yoshi123 skrev:
Hej jag har skrivit en kommentar i en blogg men när jag kommer tillbaka är den borta vad kan det bero på?

Användaren har raderat kommentaren?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild