Angående buggrapportering

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20

143
154
TerraBygg:
Jag får ingen liten notis om man blir citerad längre, är denna funktionen borttagen?

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
TerraBygg: skrev:
Jag får ingen liten notis om man blir citerad längre, är denna funktionen borttagen?

Ska undersöka. Har varit lite strul med detta.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
TerraBygg skrev:

Det ska nu vara åtgärdat!

388
460
australis66:
Om jag gillar ett inlägg, går ur tråden och sen in igen kan jag trycka gilla på samma inlägg igen. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Python88 skrev:
Om jag gillar ett inlägg, går ur tråden och sen in igen kan jag trycka gilla på samma inlägg igen. 

Har fått det tipset tidigare, bra att jag blir påmind. Det ska nu vara åtgärdat det med!

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Verkar inte kunna redigera ordningen på mina djur på min presentation när jag försöker via telefon. 
Sitter på en Samsung galaxy s8 plus med Android via Chrome. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Flyers90 skrev:
Verkar inte kunna redigera ordningen på mina djur på min presentation när jag försöker via telefon. 
Sitter på en Samsung galaxy s8 plus med Android via Chrome. 

Den sorteringen gör man genom att "dra-och-släppa". Det funkar sällan på touch, så ska kika på någon annan lösning för att sortera listan. Tack!

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:

När man ska skriva ett nytt inlägg och vill infoga en youtube video händer det ingenting efter att man tyckt på Youtube knappen oven textrutan, klistrat in sin länk och tryckt "infoga Youtube klipp".

Har testat både via dator (Windows 10, chrome och firefox) och via mobil (Samsung galaxy s8+, android, chrome och Sasmung internet)

378
479
Svedjemo:
Flyers90 skrev:
När man ska skriva ett nytt inlägg och vill infoga en youtube video händer det ingenting efter att man tyckt på Youtube knappen oven textrutan, klistrat in sin länk och tryckt "infoga Youtube klipp".

Har testat både via dator (Windows 10, chrome och firefox) och via mobil (Samsung galaxy s8+, android, chrome och Sasmung internet)

Jag har haft samma problem fast med bilder. Har dock bara provat på iPhone.

196
268
NickeJ89:
Svedjemo skrev:

Jag har haft samma problem fast med bilder. Har dock bara provat på iPhone.

Samma här!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild