Angående buggrapportering

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20

1685
794
fluffis:
anders skrev:

Det finns ett fåtal användare ~20st, som varit (hur konstigt det än låter) medlemmar innan terrariedjur.se gick live. Anledningen till detta var då de skrev skötselråd, och skötselråden var tvungna att vara kopplade till ett användarkonto. Nu är det ju inte så att det var 1970 hon skrev skötselråden, men när inte något datum sätts, så blir standardvärdet 1970.

Kanske bör se över dessa, och ändra datumet till då terrariedjur.se släpptes :)

Aha :) Ja, det låter som en bra idé :)

264
125
Bildpunkt:
När jag går in på någons djurlista (inkl. min egen) och trycker på en art så finns alternativet att klicka på antalet vid "Medlemmar med arten:" Men gör jag det kommer jag bara till "404!"

96
141
Guns4ever:
Bildpunkt skrev:
När jag går in på någons djurlista (inkl. min egen) och trycker på en art så finns alternativet att klicka på antalet vid "Medlemmar med arten:" Men gör jag det kommer jag bara till "404!"

Samma här.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Bildpunkt skrev:

Tackar så mycket. Buggen är löst till nästa uppdatering.
Medlem-söken byggdes om för ett tag sedan och jag missade helt enkelt ett par länkar då.

185
27
Felefjonken:
När man loggar in på ett annat nätverk loggas man ut från terrariedjur.se

1
0
Alf66:
Annonser, väljer jag tex Blekinge län kan den visa annonser även ifrån Stockholm & andra städer som inte ligger i Blekinge

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Alf66 skrev:
Annonser, väljer jag tex Blekinge län kan den visa annonser även ifrån Stockholm & andra städer som inte ligger i Blekinge

man måste trycka på filtrera efter att man valt blexinge, sen kommer alla andra ställen sollas bort

99
86
murbo:

Alf66 skrev:

Det har att göra med vad annonsören har skrivit in för ort (manuellt) och inget som är en bugg ;-)

Sorteringen tar bara på länet och om nån då skriver in Stockholm eller Kiruna spelar det ingen roll om annonsören valt Bleking län ;-)

EmanuelKarl skrev:

man måste trycka på filtrera efter att man valt blexinge, sen kommer alla andra ställen sollas bort

Det finns annonser som är sorterade som Blekinge län men står Stockholm etc. så har inget att göra med en miss där ;-) 

Ex: Första och fjärde annonsen på bilden :-D

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
murbo skrev:

Det har att göra med vad annonsören har skrivit in för ort (manuellt) och inget som är en bugg ;-)

Sorteringen tar bara på länet och om nån då skriver in Stockholm eller Kiruna spelar det ingen roll om annonsören valt Bleking län ;-)

Det finns annonser som är sorterade som Blekinge län men står Stockholm etc. så har inget att göra med en miss där ;-) 

Ex: Första och fjärde annonsen på bilden :-D

Idag är Blekinge län förvalt (bokstavsordning). Man kanske bör göra så att inget län är förvalt så att man aktivt måste välja ett för att minska att folk lägger i fel län.

741
681
Binks:
Vet inte om det är en bugg eller om det är borttaget men för mig dyker det inte upp när någon kommenterar en av mian bilder, eller när någon svarar på en kommentar jag lagt på en bild.
Minns att det var så förut men de kanske är borttaget?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild