Angående buggrapportering

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 20

2966
1648
Hoggaforfan:
Kommentar-fältet när man ska skriva en kommentar till bloggarna är väldigt fel. På datorn ser man ju allt även om det ser konstigt ut men på telefonen ser man bara den delen som är över knapparna

1685
794
fluffis:
Jag gjorde en sökning på forumet på ordet "örngott" och fick inga träffar. En googlesökning gav däremot fyra forumträffar.

1685
794
fluffis:
Jag tänkte göra en kommentar på den nya artikeln men det är inte så lätt när man inte ser vad man skriver :) Kommentarsfönstret hamnar utanför bild. Jag använder windows 8.1 på en vanlig bärbar dator i google chrome.

1159
626
Temla:
fluffis skrev:
Jag tänkte göra en kommentar på den nya artikeln men det är inte så lätt när man inte ser vad man skriver :) Kommentarsfönstret hamnar utanför bild. Jag använder windows 8.1 på en vanlig bärbar dator i google chrome.

Samma för mej. Har varit så på senare tid. Jättekrångligt.

1685
794
fluffis:
Jag tror vi har pratat om detta tidigare men eftersom jag inte kan se att det är löst så tar jag upp det igen :) Under uppfödning har jag en kull som fortfarande står som "väntar på att kläckas" och även finns kvar under "på gång" trots att jag har markerat alla äggen som slängda. När de är slängda är idén att de aldrig kommer att kläckas så det finns liksom inget att vänta på :D

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
fluffis skrev:
Jag tror vi har pratat om detta tidigare men eftersom jag inte kan se att det är löst så tar jag upp det igen :) Under uppfödning har jag en kull som fortfarande står som "väntar på att kläckas" och även finns kvar under "på gång" trots att jag har markerat alla äggen som slängda. När de är slängda är idén att de aldrig kommer att kläckas så det finns liksom inget att vänta på :D

Buggen är löst sen tidigare så att det inte inträffar igen. Jag gjorde som så att jag tryckte på redigera och sedan spara på din kull, så att den nu visas som slängd. Med andra ord; Alla kullar som redan står som "väntar på att kläckas" trots att alla ägg är markerade som slängda behöver redigeras och sparas för att få rätt status.

1685
794
fluffis:
anders skrev:

Buggen är löst sen tidigare så att det inte inträffar igen. Jag gjorde som så att jag tryckte på redigera och sedan spara på din kull, så att den nu visas som slängd. Med andra ord; Alla kullar som redan står som "väntar på att kläckas" trots att alla ägg är markerade som slängda behöver redigeras och sparas för att få rätt status.

Se där! Nu ser det mycket bättre ut :)

13
10
gerat:
Hoppas jag lagt detta i rätt ämne. Försöker ta bort mina gammla annonser men det går inte få borts trots att man har klickat på vill du verkligen ta bort annononsen med ja.

1685
794
fluffis:
Medlem sedan 1970? Nja, jag vet inte om jag tror på det :) Har sett detta på en del användare.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

fluffis skrev:
Medlem sedan 1970? Nja, jag vet inte om jag tror på det :) Har sett detta på en del användare.

Det finns ett fåtal användare ~20st, som varit (hur konstigt det än låter) medlemmar innan terrariedjur.se gick live. Anledningen till detta var då de skrev skötselråd, och skötselråden var tvungna att vara kopplade till ett användarkonto. Nu är det ju inte så att det var 1970 hon skrev skötselråden, men när inte något datum sätts, så blir standardvärdet 1970.

Kanske bör se över dessa, och ändra datumet till då terrariedjur.se släpptes :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 20
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild