Lyckade affärer

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 23

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Säljare : Roger
köpare : jag
köpte: 3 st Mecynorrhina polyphemus larver.

Säljare : Agam
köpare : jag
köpte: 25 st Elliptohina javanica.

12
5
TimR:
Användarnamn: Bomben6
Jag var: Köpare

Har köpt kackerlacker av honom 3-4 gånger nu och det har alltid gått supersmidigt. Snabb kontakt och snabb leverans.
Rekommenderas!

47
48
Bananqaj:
Användarnamn: Namazu
Jag är: Köpare

Beskrivning: Köpt två taggsvansvaraner från hans egna uppfödning. Bra kontakt och mycket tillmötesgående. Han checkade av mina kunskaper om arten och gav mig info om skötsel. Allt för att djuren ska hamna rätt. Seriös uppfödare.

141
109
stefan707:
A: Liserd
K: Jag

Beställde en mängd råttor till expo Sthlm, levererat och paketerat bra, kommer fortsätta handla där, rekommenderas.

A:kOCKEN
K: Jag

Köpte hans boa på 5år via annons här på sidan, leverans till expo Sthlm.
Swishade över en del kvällen före, betalade resten kontant. Inga problem, vi båda glömde av uppfödningsbeviset på plats så det kommer med posten, trevlig kille, rekommenderas.
skulle inte ha något emot fler affärer.

30
7
noninen:
Användarnamn: nisse8888
Jag var: Köpare

Beskrivning: Köpte några kulturer gråsuggor samt kompostmask, fick dem skickade direkt och super smidigt. Vart väl packat! Supertrevlig och kommer garanterat att köpa ifrån igen :)

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Säljare: Fredrik85
Köpar: Jag
Kööpte: Sling burkar

Säljare: milliped
Köpare: Jag
Köpte: Sungaya inexpectata "lowland" 10 st plus nymfer.

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Köpte tre st Brachypelma boehmei slings av Matmus.

107
7
Andresjolander97:
Måste ge zoo.se en stor tumme upp! 
Beställde ett terrarium i onsdags kväll och det stod leverans 3-4 dagar men det kom idag så riktigt bra jobb! Keep it up! 

106
64
pillorita:
Användarnamn : gorgen1 
Jag är : köpare 

Köpte 2 kp juveniler , en mycket trevlig affär o bra respons vid frågor även före o efter köp !  

Rekommenderas varmt 

27
9
hesmi:
Köpte en gtp av Turboadde. Trevlig kille, smidig överlämning, samt framför allt frisk orm som käkat, ser fin ut, och beter sig som sig bör.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 23
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild