Fy f*an!.. :(

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

741
681
Binks:

Står det någonstans att du inte får ha Kackerlackor, Ormar, Spindlar osv?

För står det inte de och de bara säger, så kan de inte tvinga dig att göra dig av med dem.

238
14
Regnskog:

Jo, risken blir bara att dom tvingar mig flytta. Det är extremt svårt att förklara hur jag bor och varför och därför skulle jag hellre vilja att vi diskuterade frågan om djur som ej behöver dubias eller som kan käka annat

mvh

242
30
Blues:

Som Binks säger dubia räknas inte som skadedjur!

412
420
Hadara:

du får väl odla syrsor istället då

238
14
Regnskog:

Som ja sa tidigare blues så vet jag personligen det. men det spelar ingen roll

Hadara jo, men då kommer frågan åter igen vilka djur som kan klara av sin animaliska föda på enbart mjölmaskar och syrsor. Känns ju sådär när det gällar skäggisar

741
681
Binks:

Jag vet vilken typ av boende det är, och vill bara säga att du har rättighet att ha det du vill på DITT rum om det inte är mot lagen eller kan orsaka skada för dig.
DU ska inte anpassa dig efter deras önskemål i detta avseende då det är ditt hem.
DOM ska anpassa sig efter dig då det är deras arbete.
De behöver inte stoppa huvudet i lådan, och gör de inte de så kommer de inte märka av kackerlackorna något alls.

B. dubia är bästa formen av mat och syrsor är inte bättre i de avseendet att de har större chans att rymma, de kan låta för jäävligt och JAG tycker de luktar mer om syrsor.

384
18
mr_fan:

visa upp denna tråden för dom så kanske dom ändrar sig? =)

384
18
mr_fan:

finns ifall du inte får övertalat dom massa olika foder dock är ju dom flesta ganska feta tex zhopobas-syrsor olika arter mjölmask grässhoppor vaxmott

238
14
Regnskog:

Jo, ska försöka

238
14
Regnskog:

Jo, ska försöka

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild