Roliga bilder!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 19

75
8
Zicki:

Det sköldpaddan har vid ögonen var något tillfälligt som försvann efter ett par dagar. Han föddes med udnerbetten, vilket han alltid har haft. Jag borde ha tänkt på innan att han hade åkomman över ögat först.. Ber om ursäkt för det.. Han är inte mitt djur, utan tillhör gymnasiet jag år på.

Denna bild tog jag för ett bra tag sedan, så han har inte kvar ''blåsan'' över ögonen. Han behövde ej veterinärvård, då undebetten ej påverkar honom, och ''blåsan'' försvann anturligt. Frågade personalen som tar hand om alla djuren vad det avr för något, och det var tydligen något som denna sköldpadsart får emellanåt.. 

Ber ännu en gång om ursäkt. 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:

Tack för ett svar Zicki. Hoppas du inte tog illa upp angående reaktionerna på sköldpaddans utseende!

148
116
Ella:

Ska vi gå tillbaka till att posta roliga bilder? 

Chevi som hänger upp och ner och maken Ösmo som håller koll

75
8
Zicki:

Nej då! Jag hade reagerat på samma sett som er. Jag borde ha förklarat lite bättre innan. :)

148
116
Ella:

And Ösmo strikes again!

46
3
Ninjasandpopcorn:

Min lilla blev lite chockad när kameran kom fram :)

148
116
Ella:

Ahahhahah söt! :D 

148
116
Ella:

Herbert tröttnade på att leva sitt liv som en marklevande groda..

343
119
Salig:

Ingen bild, men vildsintheten hos mina små finner jag väldigt underhållande. :) bara att ta bort inlägget om det inte platsar sig här :)

148
116
Ella:

Hahahah allt som är roligt och har med djur att göra är okej :) Jätte söta!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 19
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild