boa terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

62
39
MagnusC:

Varför inte ta tåget till Uppsala? Det är säkert alltid någon herpintresserad Uppsalabo som kan hjälpa er ut till Herpers Choise bara tillfället passar. :)

//Magnus

42
0
junior09:

nä jag pratade med HC och dom sa att dom kände en som skulle upp hit och då kunde dom ta med 2 st ormar åt mig :)

55
1
JLundgren:

Nästa gång jag åker neröver så blir det garanterat ett besök på HC! Om det blir via tåg eller flyg får vi se.

junior09: Jaha, smart! Jag måste se om jag kan köra något liknande nästa gång jag ska köpa något :)

42
0
junior09:

det negativa är ju att men inte får ha ormar på flyget :/ därför har jag tagit bilden och så har vi delat på resan 

jo det är jätte bra att dom kan göra så!

55
1
JLundgren:

Får man inte? Man borde väl kunna ta dem i någon lämplig transportbox som handbaggage? Iofs så fick inte min flickvän ta med vår igelkott på flyget, även med en bra transportbur. Igelkottar är ju dock långt ifrån allergivänliga så det kan jag ju förstå :)

42
0
junior09:

ne tror inte det, har frågat några och alla har sakt att det inte är tillåtet men vem vet :p 
igelkott? grymt! annorlunda :)

50
10
Malawi:

Förut kunde man flyga med reptiler dock inte inne i kabinen utan dom får flyga i lastutrymmet. Men det här var länge sen så kan ju ha ändrats också.

42
0
junior09:

ja det skadar ju inte att ta reda på det! :)

55
1
JLundgren:

Jaha, det är ju lite kinkigt av dem att inte låta en resa med djur som inte är allergiframkallande...

Igelkottar är jäkligt roliga djur! Den brukar kila fram till en när det blir mörkt i lägenheten för att slicka en på fötterna och tigga lite mat ;)
.

42
0
junior09:

haha nää vad gulligt! ;p visste inte att man hade igelkottar till husdjur! :) verkar kul!
vad äter den?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild